کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کین: چلسی ممکن است دچار مشکل بشود؛ مداوم در حال پیشرفت هستیم

هری کین هنوز هم به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است.
هری کین ستاره جوان تاتنهام بر این باور است فاصله ایجاد شده با چلسی قابل جبران است و ممکن است آبی های لندن در بازی های پیش رو خود دچار لغزش و مشکل بشوند.  
کین در این باره به Times of India گفت:

فکر می کنم که امکان دارد آنها دچار مشکل و دردسر بشوند. اختلاف 9 امتیاز است. یعنی 3 بازی. در لیگ برتر هیچ دیداری آسان نیست و چلسی هم این موضوع را خوب می داند. تیم آنها در شرایط خوبی است اما تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که بازی های خود را پیروز بشویم و صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.
امیدواریم که آنها امتیاز از دست بدهند. درست است که 9 امتیاز بیشتر از ما دارند اما در این لیگ همه چیز امکان پذیر است. لیورپول در مقابل هال شکست خورد و آرسنال هم به واتفورد باخت. چه کسی انتظار این نتایج را داشت؟ این اتفاقات در لیگ برتر رخ می دهد و ما باید آماده باشیم که در صورت رخ دادن چنین چیزی از آن استفاده کنیم. 
طی سالیان اخیر ما مداوم در حال پیشرفت بوده ایم. شاید می توانستیم حتی لیگ را هم فتح کنیم اما همین که در جمع چهار تیم برتر بوده ایم هم قابل قبول است. در حال حاضر شرایطی داریم که انتظار می رود بین چهار تیم باشیم در غیر این صورت فصل نا امید کننده ای داشته ایم. همچنین اگر جامی کسب نکنیم من حس می کنم فصل نا امید کننده ای را سپری کرده ایم. ما سه جام را پیش رو داریم باید تلاش خود را انجام دهیم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد