کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دایچ: برابر چلسی شجاعانه کار کردیم؛ چند فرصت طلایی داشتیم که از آن ها بهره ای نبردیم

سرمربی بومی برنلی از شجاعت تیمش برابر صدرنشین لیگ برتر ستایش به عمل آورد.
شان دایچ سرمربی برنلی پس از تساوی 1-1 برابر چلسی در ورزشگاه تورف مور، شجاعت تیمش را رمز موفقیت برابر آبی های لندن دانست.   در دقیقه 6 بازی یاد شده روی پاس ویکتور موزس، این پدرو رودریگز بود که تیم مهمان را پیش انداخت. در ادامه ضربه ایستگاهی تماشایی رابی بریدی شرابی ها را به بازی برگرداند تا در نهایت برنلی میزان شکست ناپذیری های پیاپی اش در بازی های خانگی را به رقم 8 برساند.

FFT گزارش می دهد: دایچ وفاداری خود به چینش 2-4-4 را عامل ثبات تیمش می داند. وی پس از بازی گفت:

می خواستیم که شجاع باشیم و از مسیر خود منحرف نشویم. می خواستیم به روند کاری خود پایبند باشیم و کار را برای حریف سخت کنیم. در 20 دقیقه نخست آن طور که باید و شاید عمل نکردیم و سپس با تغییراتی که ایجاد کردیم به ویژه در فاز دفاعی منسجم تر ظاهر شدیم و قدرت مان در این ناحیه تا پایان بازی پایدار ماند. به دنبال سنجیدن چنین چیزی نبودم ولی می شد اطمینان خاطر رقیب را دید که این چیزی است که هر بازیکنی در لیگ برتر آن را دارد. این اطمینان خاطر حریف موجب داشتن منشی ویژه از سوی آن ها شد. از نظر فنی ما هنوز هم کامل نیستیم و در مرحله رشد قرار داریم و من برای بازیکنانم خیلی خوشحالم.
بریدی زننده تک گل میزبان در بازی امروز بود ولی دایچ معتقد است که وی هنوز آینده درازی را در پیش روی خود دارد. او در مورد این بازیکن که به عنوان گرانترین خرید تاریخ باشگاه در روز پایانی نقل و انتقالات به برنلی پیوست، گفت:

فکر می کنم او باید در بخش های دیگر بازی خویش هم با تیم ما سازگار شود اما پای چپ قوی اش بخش عظیمی از بازی او را تشکیل می دهد و او با بهره بردن از آن در بازی امروز، لحظه ویژه ای را رقم زد. فکر می کنم اشلی وستوود (دیگر بازیکنی که برای نخستین بار برای برنلی به بازی رفت) هم بازی خوبی را پشت سر گذاشت. برای این دو سخت بود که امروز برابر تیم صدرنشین لیگ کارشان را شروع کنند اما آن ها به خوبی با این شرایط کنار آمدند.
در پایان دایچ در ستایس از تیمش ادامه داد: 

کاری کردیم که حریف تنها دو ضربه در چهارچوب داشته باشد و در مقابل خودمان چهار یا پنج موقعیت خوب داشتیم که دو یا سه تای آن ها فرصت هایی طلایی بودند. از ذهنیت تیم خیلی لذت بردم ما در این بخش از کارمان رشد داشته ایم و اینک بازیکنانم به شخصه در چنین بازی هایی مطمئن تر کار می کنند. از واکنش مان به گل حریف بسیار حیرت زده شدم؛ تیم غرق در ناراحتی نشد و برای پیشروی پا پیش گذاشتیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد