کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: می توانیم امیدوارانه ادامه دهیم؛ عبور از خط پایان، آسان نیست

بالاخره شیرهای لندن نیز متوقف شدند، این بار در برابر رقیبی سخت کوش.
گری کیهیل اذعان می کند که بازیکنان چلسی می توانند در زمان های لازم، برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بجنگند.   ترمز یاران آنتونیو کونته در برابر برنلی کشیده شد.

به گزارش SkySports، برنلی سومین تیم برتر لیگ انگلیس در بازی های خانگی است و این بار نیز قدرت خود را به رخ بزرگان جزیره کشید. کیهیل در این باره عنوان کرد:

هوا بسیار سرد بود، برف می آمد، زمین مناسب نبود، یکی از بازی های سخت محسوب می شد. بازی سختی بود به خصوص وقتی می خواستیم بازی جذابی ارائه دهیم. می دانیم که همه بازی ها سخت هستند. بعضی مواقع باید سخت تلاش کنید تا یک امتیاز مثل این را به دست بیاورید؛ امتیازی که برای ما اهمیت بسیاری داشت.

در برابر تیم هایی مانند منچسترسیتی یا آرسنال که توپ را زیاد پاس می دهند و می چرخانند، بازی سخت می شود، باید تمرکز بالایی داشته باشی و در سرتاسر بازی بدوی. در برابر برنلی، همه دیدند آن ها رویکرد بسیار مستقیمی را اتخاذ کرده بودند. با هر دو نوع تیم بازی کردم و حریف بر اساس توانایی هایش تاکتیکش را انتخاب می کند؛ این یک انتقاد نیست.

هر بازی شرایط سختی دارد و بیایید امیدوار باشیم که این امتیاز برای ما حیاتی باشد. 13 بازی مانده است و امیدوارم این بازی ها را با نتیجه مناسب پشت سر بگذاریم. می توانیم امیدوارانه به راه مان ادامه دهیم اما این بازی هشداری بود که عبور از خط پایان، آسان نیست.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد