کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: در مقابل برنلی نمایش خوبی نداشتیم؛ بازی به بازی پیش می رویم

کورتوا از تساوی مقابل برنلی گفته است.

تیبو کورتوا سنگربان تیم چلسی معقتد است کسب یک امتیاز در مقال برنلی نیز می تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد ولی چلسی همیشه به دنبال کسب پیروزی است.  


کورتوا در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی گفت:


بازی در مقبال تیمی که در خانه اکثر امتیازات را کسب کرده به هیچ وجه آسان نیست. به علاوه این که زمین مسابقه هم خوب نبود و هوا نیز بسیار سرد بود. در نتیجه شرایط ایده آل نبود ولی ما شروع خوبی داشتیم و حتی به گل هم رسیدیم.


کورتوا در خصوص گلی که دریافت کرد نیز گفت:


نوک انگشتانم به توپ خورد اما کافی نبود.شوت بردی عالی بود و متسفانه ما نتوانستیم به گل آنها پاسخ بدهیم. شانس های زیادی خلق نکردیم. فکر می کنم در نیمه دوم موقعیت خاصی نداشتیم. شاید در پایان بازی به خاطر کسب یک امتیاز می توانستیم خوشحال باشیم اما ما همیشه به دنبال کسب پیروزی هستیم. 


پیش از بازی کونته به ما گفته بود که برنلی 28 امتیاز در خانه کسب کرده است. تیم های بسیاری در این ورزشگاه امتیاز از دست داده اند. اگر می توانستیم پیروز شویم عالی بود اما بازی کردن در زمستان در چنین زمین هایی سخت است. ما بهترین عملکرد خود را نداشتیم ولی برنلی نمایش خیلی خوبی داشت. 


شماره یک چلسی در خصوص ادامه فصل نیز گفت:


ما بازی به بازی پیش می رویم. سعی میکنیم بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. لیگ برتر لیگی بسیار سخت با مسابقاتی بیرون از خانه مقابل تیم هایی مانند برنلی است. باید در بازی های بعدی با وست هم و استوک رو به رو شویم که همیشه بازی های سختی بوده اند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد