کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بهتر است کاستا روی حال تمرکز کند و خیلی به دوردست‌ها فکر نکند

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در مورد شایعات مطرح شده در خصوص آینده مهاجم گلزن تیمش واکنش نشان داد.
آنتونیو کونته که شاگردانش فردا شب (شنبه) در دور پنجم از جام حذفی انگلیس میهمان ولوورهمپتون هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت:   به عنوان سرمربی چلسی به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت‌ها هستم، اما فردا بازی دشواری مقابل ولوورهمپتون داریم. بازی فردا بازی مهمی برای ماست و می‌دانم که جام حذفی انگلیس برای هواداران و انگلیسی‌ها چه معنا و مفهومی دارد.

وی درباره وضعیت بازیکنانش افزود: جان تری آماده است و در بازی فردا در دسترس است. تمامی بازیکنان آماده‌اند، از این‌رو داوید لوئیز و مارکوس آلونسو فرصت استراحت دارند. در بازی فردا هم سعی می‌کنیم تا با انتخاب ترکیب مناسبی در تیم تعادل لازم را به وجود بیاوریم.

سرمربی چلسی در مورد شایعاتی که در خصوص مهاجم اسپانیایی‌اش که در این فصل در 23 بازی لیگ برتری 15 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده، مطرح است، اظهار داشت: اطلاعاتی از حرف‌هایی که در مورد کاستا زده می‌شود، ندارم و فکر می‌کنم برای خود دیه‌گو هم خیلی مهم است روی حال تمرکز کند و خیلی به دوردست فکر نکند.

کونته در حمایت از سرمربی توپچی‌های لندن که این روزها به شدت مورد انتقاد است، گفت: ونگر 20 سال کارش را به خوبی انجام داده و این فصل هم همین‌طور است. وقتی در تیم بزرگی مربیگری می‌کنید، هر لحظه تحت‌فشار هستید، اما به اعتقاد من آرسن مربی واقعاً خوبی است، یکی از بهترین‌ مربیان جهان. به شخصه احترام زیادی برای او و تیمش قائل هستم. آرسنال تیمی قدرتمند با ایده‌های خوب فوتبالی است.

تسنیم نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد