کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: دیدار مقابل وولور همپتون سخت ترین بازی ما در جام حذفی بود

سرمربی چلسی در خصوص پیروزی مقابل وولور صحبت کرده است.
آنتونیو کونته سرمری تیم چلسی که شاگردانش شب گذشته در جام حذفی موفق شدند با نتیجه 2-0 وولور همپتون را شکست دهند معتقد است این سخت ترین دیدار چلسی تا اینجا در این رقابت ها بوده است.  
کونته در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:

به طور قطع این سخت ترین بازی ما در این رقابت ها تا کنون بوده است. ولی همه ما به خوبی در این خصوص آگاهی داشتیم. پیش از بازی در رختکن به بازیکنان در خصوص مشکلات احتمالی توضیح دادم. در انگلستان هیچ رقابت ساده ای وجود ندارد.
وولور همپتون بازی را بسیار خوب آغاز کرد. آنها سعی کردند هجومی کار را آغاز کنند و کمی ما را تحت فشار قرار دادند. اما در نیمه دوم ما فوتبال خود را ارائه کردیم. دو گل زدیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم. اما وولور همپتون شایسته احترام است.
ما در لیگ در حال انجام کار بزرگی هستیم و در صدر جدول قرار داریم و حالا در جام حذفی هم به یک چهارم نهایی رسیدیم و من از این موضوع بسیار خوشحالم. اما باید این را بدانیم که هیچ چیزی آسان نیست. قهرمانی در هر دو جام بسیار سخت است اما برای آن تلاش خواهیم کرد.
کونته در خصوص بازی کردن تری و فابرگاس از ابتدا نیز گفت:

عملکرد آنها عالی بود. این آسان نیست که شما پس از مدت ها بازی نکردن بتوانید از ابتدا در ترکیب قرار بگیرید. تری و فابرگاس و سایر بازیکنان فوتبال خوبی را به من نشان دادند. فوق العاده است که چنین بازیکنانی را در تیم دارم زیرا می توانم روی همه آنها حساب کنم.
کونته در پایان در خصوص تیم دسته پنجمی لینکن سیتی که با شکست برنلی به مرحله بعد صعود کرد نیز گفت:

این دستاوردی بزرگ برای آنها و اتحادیه فوتبال انگلستان است. اتفاقی فوق العاده که فکر می کنم در ایتالیا نیز امکان پذیر باشد. این موضوع نشان می دهد که اگر شما در کار خود جدی باشی و مبارزه کنید هر چیزی امکان پذیر است. از این که در این کشور زندگی می کنم افتخار می کنم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد