کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: به خانه ای بزرگ تر برای نگهداری جام هایم نیاز دارم!

وینگر بلژیکی چلسی از گلزنی خود و پیروزی تیمش برابر آرسنال راضی است.
ادن هازارد، ستاره26 ساله چلسی که نقش مهمی در موفقیت های این فصل آبی ها ایفا کرده است در مصاحبه با تلویزیون چلسی گفت:  
جوایزی که تاکنون دریافت کرده ام را کجا نگهداری می کنم؟ صادقانه بگویم، نمی دانم! من گاهی آن ها را به مردم می دهم و چند جایزه را نیز درگاراژ گذاشته ام. پدر من در بلژیک نیز بعضی از آن ها را در اختیار دارد. باید برای نگهداری جام ها و جوایزم، فکر می کنم باید خانه ام را عوض کنم و خانه بزرگ تری بخرم! نه، شوخی می کنم. گرفتن جام ها همیشه خوب است به خصوص زمانی که پیروز بازی ها می شوید. 
هازارد در خصوص گلزنی به آرسنال گفت:

زدن یک گل خوب برابر آرسنال در استمفورد بریج همیشه خوب و خاص است. ما در آن بازی سه امتیاز را کسب کردیم و این مسئله مهم ترین چیز است.  به همین دلیل، بسیار خوشحالم. آن شوت من چندان سریع نبود و در نهایت کمی خوش شانس بودم که ضربه ام با پای چپ تبدیل به گل شد اما در فوتبال نیاز دارید تا گاهی اوقات کمی خوش شانس باشید.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد