کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: با تمام قوا به مصاف چلسی می رویم؛ رابطه ام با طرفداران چلسی همیشه خوب بوده است

آقای خاص عزم خود را برای رو در رو شدن با تیم سابقش جزم کرده است.
پس از تساوی 1-1 در زمین روستوف از سری بازی های لیگ اروپا‌، اینک شاگردان ژوزه مورینیو آماده پیکار با چلسی در جام حذفی می شوند. آقای خاص در گفتگو با شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه منچستریونایتد از این دیدار حساس گفته است‌، که گفته های او را در ادامه می خوانید.  
سه روز وقت باقی است و ما باید سفری به آنجا داشته باشیم. باید به لندن برویم. این واقعا سخت است. البته که زلاتان را در اختیار نخواهیم داشت، ولی با تمام داشته های مان راهی آنجا خواهیم شد. ما همچون برخی از تیم ها بازیکنان مان را در بازی های آخر هفته کنار نمی گذاریم. منچستریونایتد نمی تواند چنین تیمی باشد.
می دانیم که لیگ اروپا برای ما بسیار با اهمیت و جام حذفی بسیار زیباست. نمی شود که با تیم ذخیره به آنجا رفت و ما باید نفرات مان را مدیریت کنیم و برای مقابله با آن ها تیمی خوب را راهی میدان کنیم. منچستریونایتد، منچستریونایتد است؛ ما داریم از مدافع عنوان قهرمانی حرف می زنیم. این که همین دوشنبه باید بازی کنیم‌، تقصیر چلسی نیست. با توجه به این که پنجشنبه بازی کرده ایم، تغییراتی خواهیم داشت ولی نمی توانیم با تیم رزرو خود رو در روی چلسی قرار بگیریم.
خبر خوش برای آقای خاص در دیدار برابر روستوف، بازگشت هنریک مخیتاریان ستاره ارمنستانی شیاطین سرخ به میادین بود؛ هر چند که وی هنوز تا مرز رسیدن به آمادگی کامل فاصله دارد. اریک بایی نیز که در دیدار شب گذشته تیمش محروم بود، می تواند تیمش را در دیدار حساس برابر چلسی همراهی کند.

می خواهیم در دو راه را به روی خود باز نگه داریم. برای حفظ بخت خود در لیگ برتر، باید امتیاز کسب کنیم و حالا که راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شده ایم و این در نیز به روی ما باز است‌‌ باید تلاش خودمان را انجام دهیم. ما پیش از این یک جام قهرمانی دشت کرده ایم که برای همگان حس خوبی به ارمغان آورده است. حالا در لیگ برتر باید برای قرارگیری در جمع چهار تیم برتر و در لیگ اروپا با روستوف بجنگیم.
مورینیو در پایان درباره بازگشت به استمفوردبریج گفت:

چلسی؟ فرقی نمی کند. بدیهی است که قبل و بعد از بازی با برخی هواداران و کسانی که دوست شان دارم، ملاقاتی خواهم داشت. رابطه ام با هواداران چلسی همیشه خوب بوده ولی برای من اصول حرفه ای بودن اهمیت دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد