کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - منچستریونایتد / بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید(پست ثابت)

    

چلسی  - - - - منچستریونایتد 

زمان - - - - دوشنبه 23 اسفند سال 1395

مکان بازی - - - -  ورزشگاه استمفوردبریج

پخش مستقیم از شبکه - - - -  شبکه ورزش(به نقل از سایت للایف ساکر تی وی )  - شبکه ها  - لینک 

بازی بعدی چلسی  ساعت 23:15 برگزار میشود. پیش بازی قرار گرفت.  

 

پیش بازی چلسی-منچستریونایتد؛ ومبلی شجاع ترین ها را صدا می زند
آقای خاص به استفموردبریج باز می گردد؛ آیا این بار هم شاخه گلی در جیب خواهد داشت یا خنجری زهرآلود؟

چلسی و منچستریونایتد از ساعت 23:15 دوشنبه 23 اسفند 1395 در ورزشگاه استفمورد بریج شهر لندن به مصاف هم می روند تا تکلیف آخرین تیمی که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس حضور می یابد مشخص شود.

در طول دو دهه گذشته، هرگاه که دو تیم چلسی و منچستریونایتد رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند، شاهد نبردی جذاب و تماشایی بوده ایم. از این رو دوشنبه شب که دو تیم بار دیگر در استمفورد بریج به مصاف هم بروند، باید انتظار دیداری چشم نواز را داشت.  

ورزشگاه استمفوردبریج- چلسی- لیگ برتر

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

چلسی-منچستریونایتد

چلسی در حالی به صدر جدول رده بندی لیگ برتر تکیه زده که کمتر از یک سوم بازی های این فصل باقی مانده و آن ها اختلاف شان با تیم دوم را دو رقمی کرده اند. از طرفی آنتونیو کونته در تلاش است تا با اضافه کردن جام قهرمانی حذفی به ششمین قهرمانی تیمش در تاریخ رقابت های لیگ برتر، شروعی به یاد ماندنی را در چلسی داشته باشد. آخرین تقابل دو تیم در لندن را چلسی با یک پیروزی قاطعانه برده است؛ جایی که ژوزه مورینیو در بازگشت به استمفوردبریج با 4 گل بدرقه شد. با توجه به این که از امسال دیگر از بازی های تکراری در جام حذفی خبری نیست‌‌، چلسی حساب ویژه ای روی طرفدارانش برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی (که از آن مرحله به بعد ومبلی میزبان بازی های خواهد بود) باز خواهد کرد. نکته روحیه بخش برای آبی پوشان این است که 11 بازی است که برابر منچستریونایتد نباخته اند. آیا این روند تمدید خواهد شد؟


منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی این جام است. آن ها پس از شکست سنگین یاد شده‌، 17 بازی است که در لیگ برتر شکست نخورده اند و در مجموع طی 31 بازی اخیر خود، تنها دو بار طعم تلخ شکست را چشیده اند. البته که بازیکنان منچستریونایتد گفته اند که این تیم هیچ جامی را رها نخواهد کرد، ولی با توجه به اهمیت حضور شیاطین سرخ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، شاید نیاز باشد که آن ها به قرار گرفتن میان چهار تیم بالانشین لیگ برتر یا دیدار حساس پنجشبه پیش رو برابر روستوف در لیگ اروپا فکر کنند؛ دیداری که یقینا با توجه به فاصله سه روزه اش پس از تقابل شیاطین سرخ با چلسی، تأمل آقای خاص را برخواهد انگیخت. البته مورینیو گفته که تیمی قدرتمند را روانه استمفوردبریج خواهد کرد ولی به هر حال نباید فراموش کرد هفته گذشته که منچستریونایتد سفری طولانی را برای برگزاری دیدار رفت خود برابر روستوف به روسیه انجام داد، چلسی در حال استراحت و آماده شدن برای این نبرد بود.

غایبان دو تیم

چلسی برای این بازی محروم یا مصدومی ندارد. این یعنی دست کونته تمام و کمال باز است که یا همچون مرحله های قبلی به برخی از بازیکنان کمتر بازی کرده خود میدان دهد و یا همان 11 نفر ثابت خود را راهی میدان کند.

در اردوی شیاطین سرخ خبری از زلاتان ابراهیموویچ به دلیل محرومیت نیست. مصدومیت جزئی هنریک مخیتاریان شاید اجازه کامل بازی کردن را به این بازیکن ندهد و باستین شواین اشتایگر نیز شاید به دلیلی مشابه حتی به این بازی نرسد.

چهره های شاخص

ادن هازارد- چلسی

ادن هازارد را به آسانی می توان یکی از موثرترین بازیکنان این فصل لیگ برتر قلمداد کرد. او طی 26 بازی برای تیمش در فصل جاری لیگ برتر، 11 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است تا حسابی کمک حال سرمربی ایتالیایی تیمش بوده باشد. این بازیکن امسال تنها یک بار در جام حذفی بازی کرده ولی این بازی چیزی نیست که کونته آن را خیلی دست کم بگیرد. هازارد در طی اقامت 5 ساله اش در لندن هرگز قهرمان جام حذفی نشده و امسال برای کسب این جام عطش قابل توجه ای دارد.

پل پوگبا در فصل جاری پر افت و خیز ظاهر شده است. این هافبک 23 ساله در بازی های بزرگ تیمش به ویژه برابر 5 تیم قدر انگلیس ضعیف نشان داده و در سایر بازی ها همان بازیکنی بوده که از گران قیمت ترین انتقال جهانِ فوتبال انتظار می رود. پوگبا که در فصل جاری 8 بار برای تیمش گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است، در غیاب زلاتان فرصتی عالی در اختیار دارد تا مرد شماره یک تیمش درون زمین باشد.

منبع:طرفداری

نظرات 3 + ارسال نظر
Hassan دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 14:09

چلسی 2-1میبره کاستا و هازارد گل منچستر هم میختاریان میزنه زنده باد چلسی

hadi دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 13:54

من نتیجه بازی قبلی را پیش بینی میکنم .

بازی 4 - 0 به نفع چلسی

Ebi دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 12:07

به امید خدا 3-1 چلسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد