کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1-0 منچستریونایتد؛ اینجا دیگر خانه آقای خاص نیست

دو تیم چلسی و منچستریونایتد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان به مصاف هم رفتند.

دو تیم چلسی و منچستریونایتد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چلسی موفق شد با نتیجه 1-0، منچستریونایتد را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود.   

ترکیب دو تیم:

ترکیب منچستریونایتد و چلسی - آنتونیو کونته - ژوزه مورینیو

گزارش بازی: 

در اولین دقیقه از بازی، نخستین موقعیت بازی به سود منچستریونایتد رقم خورد، کرنر ارسالی مخیتاریان با ضربه سر روخو با فاصله زیادی از بالای دروازه کورتوا به بیرون رفت.  در پانزدهمین دقیقه از بازی روی حرکت انفرادی و تماشایی ادن هازارد، ضربه او در داخل محوطه جریمه با برخورد به دارمیان تغییر مسیر داد، امّا با واکنش تماشایی دخیا به کرنر رفت.

در شانزدهمین دقیقه کرنر ارسالی ویلیان در شلوغی محوطه جریمه به کیهیل رسید و ضربه او باز هم با واکنش دخیا همراه شد تا همچنان دروازه منچستریونایتد بسته باقی بماند. در هفدهمین دقیقه ارسال موزس از سمت راست، به آلونسو رسید و ضربه والی او با دفع بازیکنان منچستریونایتد راهی کرنر شد.

در سی امین دقیقه از بازی ادن هازارد با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه منچستریونایتد شد، امّا ضربه اش با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. در سی و چهارمین دقیقه از بازی، خطای هررا بر روی هازارد باعث شد داور با کارت زرد دوم خود او را از زمین بازی اخراج کند. این صحنه باعث درگیری شدید لفظی میان آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو نیز شد.

مورینیو در جریان بازی سه قهرمانی اش با چلسی را در اعتراض به هواداران چلسی به آن ها یادآوری کرد. نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در  پنجاه و یکمین دقیقه بازی، انگولو کانته با شوتی زمینی و از راه دور، توپ را دور از دستان دخیا به گوشه دروازه منچستریونایتد فرستاد تا حساب کار به سود چلسی شود.

 در پنجاه و هشتمین دقیقه روی اشتباه بازیکنان چلسی، مارکوس رشفورد در مصاف تک به تک با کورتوا قرار گرفت، امّا ضربه او با واکنش تماشایی کورتوا راهی کرنر شد.

در پنجاه و نهمین دقیقه کرنر ارسالی بازیکنان چلسی در فضای خالی میان مدافعان به دیگو کوستا رسید، امّا ضربه سر او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. در شصت و یکمین دقیقه ضربه فنی و تماشایی ویلیان با فاصله بسیار کمی از گوشه بالای دروازه به بیرون رفت. 

در هفتاد و دومین دقیقه ضربه ویلیان از گوشه محوطه جریمه با واکنش دخیا به بیرون رفت. در هشتاد و یکمی دقیقه شوت پای چپ پوگبا با فاصله کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت تا حساب کار همچنان 1-0 باقی بماند. 

در نود و یکمین دقیقه از بازی، روی ضدحمله بازیکنان چلسی، سسک فابرگاس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوت زنی شد، امّا ضربه او با واکنش دخیا همراه شد. 

در نهایت بازی با برتری1-0 چلسی به پایان رسید و شاگردان کونته به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلستان صعود کردند. 

طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد