کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هواداران چلسی می توانند من را هرچیزی که می خواهند خطاب کنند؛ مایکل اولیور داور با پتانسیلی است

سرمربی منچستریونایتد درباره جو استمفوردبریج در جریان شکست 1-0 مقابل تیم سابقش چلسی به صحبت پرداخت.
دو تیم چلسی و منچستریونایتد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چلسی موفق شد با نتیجه 1-0، منچستریونایتد را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود.   سرمربی منچستریونایتد که با شعارهای هواداران چلسی مواجه شده بود، با دست تعداد قهرمانی هایش را در این تیم به آن ها یادآور شد. 

مورینیو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:

باید بگویم که از داشتن چنین بازیکنانی احساس غرور می کنم، از هواداران منچستریونایتد احساس غرور می کنم. ما پنجشنبه بازی بسیار مهمی داریم و اکنون باید استراحت کنیم و بتوانیم تیم را برای این دیدار آماده کنیم.  
سرمربی منچستریونایتد درباره کارت قرمز هرراگفت:

هر کسی می تواند از دیدگاه خودش آنالیز کند، هر کسی می تواند آنالیز متفاوتی داشته باشد، امّا فکر کنم همه ما بازی را تا زمانی که کارت قرمز داده شد دیدیم. بعد از آن می توانیم این دو صحنه کارت زرد را بررسی کنیم. در این فصل مایکل اولیور (داور بازی) پتانسیل خوبی از خود نشان داده است، امّا منچستریونایتد بد شانس بوده است. در چهار بازی که او قضاوت کرده، سه پنالتی و یک کارت قرمز در ابتدای بازی به ضرر ما گرفته است، امّا ما نمی توانیم این را تغییر بدهیم. باید اکنون به فکر دیدار پنجشنبه شب مقابل روستوف باشیم و تا قبل از بازی استراحت کنیم. 
مورینیو در پایان درباره حواشی بازی و شعارهای هواداران چلسی گفت:

آن ها می توانند من را هرچیزی که می خواهند صدا بزنند، من فردی حرفه ای هستم و از باشگاهم دفاع می کنم. تا زمانی که آن ها یک مربی داشتند که چهار قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای آن ها کسب کرده بود، من آقای شماره یک بودم. هر وقت آن ها توانستند مربی داشته باشند که چهار قهرمانی لیگ جزیره برای آن ها کسب کند، من آقای شماره دو می شوم. امّا تا آن زمان یهودا (خائن)، آقای خاص  چلسی خواهد بود. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد