کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: آندر هررا تاوان بازی خشن هم تیمی هایش را داد؛ منچستریونایتد می خواست تمرکز ما را برهم زند

دروازه بان بلژیکی چلسی در خصوص مسائل بازی با منچستریونایتد صحبت هایی انجام داد.
تیبو کورتوا، دروازه بان 24 ساله چلسی پس از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد در مصاحبه با اسکای درباره شرایط این مسابقه صحبت کرد:   
منچستریونایتد خطاهای بسیار زیادی انجام داد و آن ها خیلی خشن بازی کردند. این سبک مورینیو است اما من فکر می کنم که هررا تاوان خطاهای هم تیمی هایش را داد چرا که فکر می کنم فیل جونز پنجمین بار روی ادن هازارد خطا کرد و تنها چند لحظه بعد هررا روی هازارد مرتکب خطا و اخراج شد. خطای او باید کارت زرد می گرفت و از بخت بدش، یک کارت زرد نیز از قبل داشت. بازیکنان یونایتد قصد داشتند تا اعصاب ما را با خطا کردن، ضربه زدن و خراب کردن تمرکزمان برهم زنند که این مسئله را از سرمربی شان آموخته اند. 
وی در ادامه افزود: 

ما انتظار داشتیم تا منچستریونایتد بتواند با دو شیوه بازی کند. آن ها می توانند با سبک فوتبالی خوب خود بازی کنند اما مشخصا بدون بازیکنانی چون زلاتان و مارسیال آن ها می توانند فوتبال متفاوتی را ارائه دهند. این کاری بود که آن ها دیشب انجام دادند و سعی کردند تا به خوبی دفاع کنند. در آغاز بازی، می توانستیم ببینیم که منچستریونایتد چگونه بازی می کند و ما بازیکنانی با هوش فوتبالی بالا داریم که می توانند با این شرایط کنار بیایند. ما در دام منچستریونایتد نیفتادیم و بازی خودمان را ارائه دادیم، همان طور که شش ماه قبل نیز این کار را انجام دادیم.  متاسفانه ما نتوانستیم تا گل دیگری بزنیم تا کار را زود تر تمام کنیم اما فکر می کنم که بازی خوبی بود و ماموریت ما، صعود به فینال ومبلی و قهرمانی در این جام است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد