کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

علاقه کهکشانی‌ها به هازارد

کهکشانی‌ها علاقمند به وینگر بلژیکی چلسی هستند.
 باشگاه رئال مادرید علی‌رغم شایعات اخیر هیچ برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن مونچی، مدیرورزشی کنونی سویا و پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی خط حمله یوونتوس ندارد.  

به گزارش mundodeportivo، در روزها و هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه پرز به جذب مونچی برای سمت مدیرورزشی تیم شنیده شد. مدیری فوق العاده که مشتریان زیادی دارد و به احتمال فراوان این فصل، آخرین فصل حضور مونچی در سویا خواهد بود. گفته می‌شود او با رم به توافق رسیده و از فصل بعد در این باشگاه فعالیت خواهد کرد. بنابراین، حضور مونچی در مادرید منتفی‌ست.

از سوی دیگر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه دیبالا کهکشانی بعدی پرز خواهد بود به گوش می‌رسید. ستاره آرژانتینی که در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به زدن 14 گل در 31 بازی برای بیانکونری شده است. او با تنها 23 سال سن، از جمله آینده‌دارترین بازیکنان کنونی دنیای فوتبال محسوب می‌شود. اما سران یووه با آگاهی از علاقه دیگر باشگاه‌ها به این ستاره در پی تمدید قرارداد وی هستند و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد امضای قرارداد جدید میان دیبالا و یوونتوس خواهیم بود.

با رد جذب این دو، کوپه ادعا می کند سران رئال مادرید تمرکز خود را روی به خدمت گرفتن ادن هازارد، وینگر بلژیکی و فوق العاده چلسی قرار داده‌اند. البته کهکشانی‌ها برای جذب هازارد باید قید ایسکو و هامس را بزنند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد