کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : استوک سیتی - چلسی/نتیجه بازی را پیش بینی کنید

صدرنشین لیگ جزیره در استوک آن‌ترنت میهمان استوک سیتی خواهد بود.
دو تیم استوک سیتی و چلسی از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.   
مکانتاریخزمان
استادیوم بریتانیاشنبه 28 اسفند 

18:30 به وقت تهران

پخش زنده : شبکه ورزش

شرایط دو تیم

شاگردان آنتونیو کونته با آمادگی بالایی به این دیدار پای می گذارند.  از ده دیدار اخیر این تیم، هفت پیروزی، یک شکست و دو تساوی حاصل کار این تیم در رقابت های لیگ برتر انگلیس بوده است و آن ها اکنون با 66 امتیاز و فاصله ده امتیازی با تیم تاتنهام در رده دوم در صدرجدول رده بندی قرار گرفته اند.

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در خصوص این بازی در کنفرانس مطبوعاتی به صحبت پرداخته بود و با توجه به این که آن ها در بازی رفت در خانه 4-2 استوک سیتی را مغلوب کرده بودند، پیش بینی کرده که فردا تیمش بازی مشکلی پیش رو داشته باشد. 

در طرف مقابل شاگردان مارک هیوز که جایگاه خوبی را در میانه جدول رده بندی برای خود تثبیت کرده اند، هفته گذشته موفق شدند منچسترسیتی را متوقف کنند. امّا نتایج سینوس وار آن ها طی هفته های اخیر و شکست سنگین 4-0 مقابل تاتنهام، آن ها را در رده نهم جدول با 36 امتیاز قرارداده است.  ژردان شکیری، دیوف، باتلند، از جمله مصدومین استوک سیتی طی هفته های اخیر بوده اند. 

نکات بازی

- استوک سیتی در 17 مصاف اخیرش با چلسی تنها موفق به کسب دو پیروزی شده است. (3 تساوی و 12 شکست برای این تیم در این مسابقات رقم خورده است.)

- چلسی در هفت حضور اخیرش در شهر استوک، تنها 2 پیروزی را تجربه کرده و 3 تساوی و 2 شکست حاصل این دیدار ها بوده است. 

- چلسی در دسامبر 2014 و ژانویه 2013 به ترتیب با نتایج 2-0 و 4-0 مقابل میزبان خود به پیروزی رسیده است.

- سسک فابرگاس در هشت دیداری که از ابتدا مقابل استوک سیتی به میدان رفته است، هفت پاس گل به ثبت رسانده است و دو گل نیز به ثمر رسانده است.

- فابرگاس تنها مقابل تاتنهام آمار بهتری از نظر خلق پاس دارد. (11 پاس گل)

- ویلیان در بازی رفت، برای نخستین بار در لیگ برتر انگلیس موفق به زدن دو گل در یک مسابقه شد. او پس از آن مسابقه، در هشت مسابقه گذشته در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده است.

- دیگو کوستا با یک گل دیگر می تواند به رکورد 50 گل زده در لیگ برتر انگلیس برسد و هفتمین بازیکن چلسی خواهد بود که به این رکورد در باشگاه چلسی خواهد رسید.

- اگر کوستا در بازی فردا مقابل استوک سیتی موفق به گلزنی شود، این پنجاهمین گل او در 80 بازی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. تنها بازیکنانی که با تعداد بازی کمتری به این رکورد رسیده اند، اندرو کول(65)، آلن شیرر(66)، رود فن نیستلروی(68) و فرناندو تورس(72) بوده اند. 

- چلسی در طول فصل جاری در لیگ برتر انگلیس از 21 بازیکن استفاده کرده است که کمترین آمار در لیگ برتر انگلیس است  و همچنین کمترین تغییر در ترکیب اصلی خود داشته است. 

- آنتونیو کونته از هر 81 تعویضی که حق استفاده از آن ها را داشته استفاده کرده است. تنها یک تیم دیگر در تاریخ لیگ برتر انگلیس از تمام تعویض های ممکنش استفاده کرده که منچسترسیتی فصل 2014-2015 بوده است. 

ترکیب احتمالی دو تیم

ترکیب چلسی - ترکیب استوک سیتی - کورتوا - آنتونیو کونته - مارک هیوز

 پیش بینی هواسکورد:
استوک سیتی 1-2 چلسی
طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
hassan یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 22:26

چلسی 2-1کاستا و ویلیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد