کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی سختی مقابل استوک سیتی پیش رو داریم؛ هازارد فوق العاده است

سرمربی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل استوک سیتی حاضر شد و درباره شرایط بازی به صحبت پرداخت.
شاگردان آنتونیو کونته که پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس در آمادگی بالایی به سر می برند،   در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس فردا عصر میهمان استوک سیتی خواهند بود. سرمربی چلسی، آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

بازی راحتی نخواهد بود، آن ها تیم بسیار قدرتمندی هستند، بازیکنان بزرگی دارند و بسیار فیزیکی بازی می کنند. به همین خاطر ما باید با تمرکز و توجه خاصی به استقبال این بازی رویم. در بازی رفت، استوک بسیار عالی بازی کرد، بازی را 4-2 پیروز شدیم، امّا دو تیم بسیار عالی بازی کردند. آن ها واقعاً تیم خوبی با مربی بزرگ  دارند و آزمون سختی مقابل آن ها پیش رو خواهیم داشت. 

کونته افزود:

صادقانه بگویم که در انگلیس خیلی سخت تر است که خود را برای دیدار مقابل حریفتان آماده کنید، چراکه آن ها خیلی اطلاعات کمی به شما می دهند. در ایتالیا معمولاً اطلاعات بیشتری از حریفتان دارید، اینجا خیلی سخت است که تشخیص دهید حریفتان با چه سیستمی می خواهد بازی کند. وقتی اطلاعات کمی در مورد حریفتان داشته باشید، برای آماده سازی تیم کار مشکل می شود، در آماده سازی تیم مهم است که بدانید حریفتان با چه سیستمی بازی می کند. 

سرمربی چلسی درباره ادن هازارد، گفت:

ادن نمایش های فوق العاده ای از خود نشان می دهد، هم چنین شخصیت بسیار بالایی از خود نشان داده است. او در تمامی جوانب پیشرفت و رشد خوبی داشته است. برای او این مسئله بسیار عالی است و این به تیم کمک می کند.  هازارد از آن دست بازیکنانی است که متوقف کردنش کار مشکلی است، بازیکنان تلاش می کنند خوب یا بد او را متوقف کنند، من نگران این موضوع نیستم. هازارد از نظر فیزیکی بازیکنی قدرتمند است، 

کونته درباره حواشی داوری در دیدار مقابل منچستریونایتد نیز گفت:

برای داوران بهتر است که همیشه تصمیم درست را بگیرند و بازیکنان هم باید به حریف مقابل خود و فوتبالی که بازی می کند احترام بگذارند. من تکرار می کنم، ما فوتبال بازی می کنیم. امّا ممکن است در بازی شما را بزنند. امّا باید داوران سعی کنند که به قوانین فوتبال احترام بگذارند، چراکه فوتبال ورزشی فوق العاده است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد