کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از بازیکنانم تشکر می کنم؛ آنها به فوتبال و ایده ما اعتماد دارند

سرمربی تیم چلسی از شرایط تیمش برای ادامه لیگ صحبت کرده است.

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تیم چلسی در حالی که تیمش به عنوان بخت اصلی قهرمانی شناخته می شود، معتقد است در فصل بعد وضعیت چلسی بهتر از این خواهد شد.   

این مربی انتظار دارد با گذشت زمان، شاگردانش بیشتر از گذشته خودشان را با ایده های او وفق دهند. با پیروزی برابر استوک سیتی، شاگردان کونته به تنهایی و با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین لیگ جزیره لقب گرفتند. آنها همچنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس حاضر هستند و در آن مرحله، می بایست به مصاف تاتنهام بروند. به نقل از FFT، کونته می گوید:


این فصل بسیار مهم بود چون بازیکنان در حال درک کردن ایده های فوتبالی من هستند. آنها در حالی سازگاری با سیستم و فلسفه فوتبالی من هستند، ما در حال ساخت چیز بسیار مهمی هستیم. فکر می کنم بازیکنان به طور کامل در حال سازگاری با فلسفه و روش های کاری من هستند. وقتی به عنوان مربی جدید به تیم جدید می آید، می بایست ابتدا بازیکنانتان را بشناسید و برای آشنا شدن با عادت هایشان، کمی وقت بگذارید. پس از آن می توانید ایده هایتان را با آنها در میان بگذارید. البته باید نشان دهید که ایده و روش کاری شما، مثبت است. 


وی افزود:


ما باید مثبت فکر کنیم و بازی به بازی جلو برویم. اکنون، تعطیلات بازی های ملی است. بعضی از بازیکنان استراحت می کنند و برخی دیگر به تیم های ملی اضافه می شوند. پس از آن، در کوبهام کارمان را آغاز خواهیم کرد. بسیار مهم است که تمرکزمان را حفظ کنیم. ما دو بازی خانگی برابر کریستال پالاس و منچسترسیتی داریم و بسیار مهم است که تمرکزمان را حفظ کنیم.  


کونته با اشاره به گلزنی دیر هنگام گری کیهیل در دیدار برابر استوک می گوید:


 فکر می کنم این باید ذهنیت چلسی باشد. فراموش نکنید، چلسی تیم بزرگی است که باید هر بازی برای پیروز شدن پای به میدان بگذارد. در این فصل وقتی شما اینگونه بازی می کنید، شما باید برای ساختن و کار کردن روی سایر ابعاد نحوه بازی‌تان نیز تلاش کنید. برابر استوک، ما از ابتدا تا انتهای بازی، خواستن و اراده‌مان به برد را نشان دادیم. ما تنها برای یک امتیاز به آن‌جا نرفته بودیم. ما نمی خواستیم که بازی را مدیریت کنیم، بلکه می خواستیم به نحوی بازی کنیم که به پیروزی ختم شود. در نهایت، شایسته کسب 3 امتیاز بودیم. مسیر ما، باور نکردنی است. کاری که ما در حال انجامش هستیم، باور نکردنی است. اگر به ابتدای فصل فکر کنیم، وقتی لیگ آغاز شد، ما چلسی را در کنار سایر تیم ها برای فتح لیگ قرار دادیم. در شروع فصل، شرایط پس از کسب سه پیروزی بد نبود، اما ما عوض شدیم. حالا، ما صدرنشین لیگ هستیم و کاملاً شایسته حضور در این جایگاه. باید از بازیکنانم تشکر کنم، آنها بسیار سخت تلاش می کنند. آنها به فوتبال و ایده های ما، اعتماد دارند. آنها تعهد بزرگی از خودشان در هر بازی نشان می دهند. مِیل و اراده عالی‌شان به جنگیدن. آنها اراده ای از خودشان نشان می دهند که ما می توانیم لیگ را فتح کنیم. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد