کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: شاید روزی در لیگ فرانسه بازی کنم؛ تیم ملی فرانسه بسیار قدرتمند است

کوستا معتقد است که در فوتبال هر چیزی ممکن است پس چرا روزی در فرانسه بازی نکند؟ 

 دیگو کوستا مهاجم اسپانیایی چلسی در مصاحبه تازه خود پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرده است؛ از پیشرفت لیگ فرانسه، کیفیت کریم بنزما و تیم فرانسه تا پدیده ای به نام ام باپه.


گفته های کوستا را به نقل از اکیپ خواهید خواند و ابتدا با نظر وی درباره بازی کردن در لیگ فرانسه شروع می کنیم.


مارسی و پاری سن ژرمن پروژه های خوبی را کلید زده اند و ما می دانیم که آن ها تیم های قابل احترامی در اروپا هستند. موناکو هم پروژه فوق العاده ای دارد و بازیکنانی عالی را در ترکیبش دارد. لیگ یک در حال رشد کردن است. من در چلسی خیلی خوشحالم ولی در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. اگر نیاز به تغییر باشد، فرانسه کشوری است که تا به حال در آن بازی نکرده ام؛ پس چرا که نه؟

کوستا همچنین به دفاع از کریم بنزما مهاجم رئال مادرید پرداخت؛ بازیکنی که به دلیل حواشی پدید آمده با متئو والبوئنا، از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده است.


نمی دانم برای بنزما چه اتفاقی رخ داده ولی او هنوز همان بنزماست. معتقد نیستم که دادگاهی شدن وی در مقیاس جهانی چیزی از ارزش هایش کم کند. وقتی که او روی فرم باشد، یکی از بهترین ها در جهان است. بازیکنان می خواهند در تورنمنت های بزرگ حاضر باشند. او بابت بازی خوبش باید در آنجا حاضر باشد. من این بازیکن را دوست دارم.

وی در ستایش از تیم ملی فرانسه اضافه کرد:


تیم ملی فرانسه در طول بازی های یورو ثابت کرد که بسیار قدرتمند است. آن ها بازیکنان بسیار بزرگی دارند که در همین حال جوان هم هستند. گریزمان واقعا بازیکنی بزرگ و منحصر به فرد و یکی از بهترین ها در دنیاست. آن ها همچنین انگولو (کانته) را دارند که با من در رده باشگاهی هم تیمی است. این تیم فرانسه در کار گروهی حتی از لحاظ انفرادی هم قدرتمندتر است.

کوستا در پایان درباره کیلیان ام باپه پدیده فوتبال فرانسه عنوان کرد:


اگر به همین سرعت به رشدش ادامه دهد‌ یک بازیکن استثنایی خواهد شد. او بازیکنی سریع و در جلوی دروازه بی رحم است؛ وی واقعا قدرتمند است. مردم می گویند که او بازیکنی سر به زیر است. امیدوارم که او به همین منوال ادامه دهد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد