کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای مارکا: درخواست زین الدین زیدان از فلورنتینو پرز برای جذب ادن هازارد

زیدان پس از پنج سال دوباره از رئیس باشگاه درخواست کرده هازارد را به خدمت بگیرد. 

 

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید از فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه درخواست کرده است تا مقدمات به خدمت گیری ادن هازارد، فوق ستاره بلژیکی چلسی را فراهم کند.


به گزارش marca، تابستان بعدی احتمالا باید منتظر یک خرید کهکشانی باشیم. این رسم فلورنتینو پرز است که در سال انتخابات ریاست باشگاه، خرید پر سر و صدایی انجام بدهد. بازیکنان زیادی هستند که می توانند لقب کهکشانی‌ بعدی را به خود بگیرند اما زین الدین زیدان تنها درخواست یک بازیکن را دارد. بازیکنی که پنج سال پیش در مقام مشاور پرز درخواست جذبش را داده بود.


کهکشانی موردنظر زیزو، کسی نیست جز ادن هازارد. ستاره سابق لیل و فوق ستاره کنونی چلسی. بازیکنی که سال 2012 می توانست به رئال مادرید بپیوندد اما چلسی با رقمی بالاتر او را از چنگ کهکشانی‌ها درآورد. پنج سال بعد بار دیگر زیدان از پرز درخواست کرده مقدمات جذب هازارد را فراهم آورد. هازارد تابستان گذشته نیز از رئال مادرید و چند باشگاه دیگر پیشنهاد داشت اما پیوندش با چلسی، تجربه ناموفق فصل پیش که با اخراج مورینیو و مصدومیت‌های گاه و بیگاه همراه بود باعث شد تا درهای خروج را به روی خود ببندد.


این فصل اما اوضاع متفاوت شده و زیرنظر کونته، هازارد به فرم همیشگی خود برگشته است. او تاکنون یازده گل زده و 4 پاس گل داده اما مطمئنا تاثیرگذاری او به مراتب بیشتر از این آمار است. هازارد بازیکنی ثابت شده در کلاس جهانی‌ست. گرچه او فصل گذشته مایل به جدایی از چلسی نبود اما حالا گفته می‌شود چندان هم به جدایی و پیوستن به کهکشانی‌ها بی میل نیست.


ظاهرا مسئول نقل و انتقالات رئال مادرید، جونی کلفات بازی چلسی-منچستریونایتد را از نزدیک تماشا کرده و در بازگشت به مدیران باشگاه اعلام کرده که هازارد به مذاکره چراغ سبز نشان داده است. به جز این، رابطه خوب هازارد با بازیکنان اسپانیایی چلسی و علاقه آبی‌های لندن به موراتا و به خصوص، هامس رودریگز باعث شده تا احتمال انجام این انتقال افزایش پیدا کند. چنانچه این انتقال شکل رسمی به خود بگیرد شاید شاهد جابجایی بازیکن میان دو باشگاه باشیم. 


هازارد تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و در حال حاضر سالانه 10 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. باید دید تابستان بعد چه اتفاقاتی در بازار نقل و انتقالات رخ خواهد داد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد