کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شکست غیر منتظره چلسی برابر کریستال پالاس

چلسی در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس با نتیجه 2-1 شکست خورد تا فاصله اش با تیم دوم جدول به 7 امتیاز کاهش پیدا کند.   
 در این دیدار ابتدا شاگردان آنتونیو کونته با گل زودهنگام سسک فابرگاس پیش افتادند اما خیلی زود دو بار دروازه شان را باز شده دیدند. آنها در ادامه نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و به این ترتیب، یک شکست غیرمنتظره را تجربه کردند.

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. حرکت عالی ادن هازارد در سمت چپ محوطه جریمه پالاس و پاس تند و تیز او به دهانه دروازه، با ضربه تمام کننده سسک فابرگاس، تبدیل به گل اول بازی شد.

اما این برتری تنها 4 دقیقه پا برجا بود و در دقیقه 9، ویلفرد زاها کار را به تساوی کشید. زاها که روی پاس بنتکه صاحب موقعیت شده بود، روی تعلل مدافعان چلسی توانست با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را به گوشه دروازه بفرستد و کاری از دست کورتوا هم ساخته نبود.

آبی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 11 گل دوم را هم دریافت کردند. این بار زاها در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او را بنتکه با یک ضربه چیپ تماشایی، تبدیل به گل دوم کریستال پالاس کرد.

بازیکنان چلسی که همه چیز را دست رفته می دیدند، حملات شان را از سر گرفتند و در فاصله 5 دقیقه، دو بار صاحب موقعیت های گلزنی شدند اما ضربات هازارد و دیگو کاستا، راهی به چهارچوب دروازه پالاس پیدا نکرد.

بعد از اینکه برای دقایقی از فشار حملات چلسی کاسته شد، در دقایق پایانی این نیمه بار دیگر آبی ها چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف به وجود آوردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با برتری 2-1 پالاس به پایان رسید.

همانطور که انتظار می رفت، نیمه دوم با حملات چلسی آغاز شد و در همان 10 دقیقه ابتدایی، چند موقعیت خوب داشتند اما همه آنها روی کم دقتی مهاجمان آنها از دست رفت.

در ادامه بازیکنان پالاس از لاک دفاعی خارج شدند و می توانستند به گل سوم هم برسند اما واکنش های خوب کورتوا مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در 15 دقیقه پایانی بار دیگر تیم میزبان کاملا بر بازی مسلط شد و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و بازی با برتری 2-1 پالاس به پایان رسید

ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد