کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - بورنموث / نتیجه بازی را پیش بینی کنید

شاگردان آنتونیو کونته در چلسی در دیداری که چندان سخت به نظر نمی‌رسد، مهمان بورنموث خواهند بود. 

ورزشگاهتاریخ ساعت 
دین کورت19 فروردین 1395 |8 آوریل  201721:00 (به وقت ایران)

در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، بورنموث میزبان قهرمان احتمالی این فصل، چلسی خواهد بود. تیمی که با نمایش فوق‌العاده هفته گذشته خود در برابر لیورپول در آنفیلد، کار شاگردان کلوپ برای کسب سهمیه را سخت‌تر کرد.

گیلاس‌ها تا این‌جا به نسبت شرایط خودشان، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مردان ادی هاو فوتبالی بازی می‌کنند که در انگلستان مورد تمجید قرار می‌گیرد و اگرچه در چند بازی، نتایج دور از انتظاری کسب کرده‌اند، اما در مجموع عملکرد خوبی در لیگ این فصل داشته‌اند. آن‌ها تنها دو امتیاز با حریف خود، ساوتهمپتون در جایگاه نهم جدول فاصله دارند و در پنج بازی اخیر خود شکست نخوردند. بازی‌های که برابر تیم‌های مطرحی چون لیورپول ومنچستر یونایتد انجام شد. با این‌حال، مقاومت در برابر چلسی‌ای که تشنه 3 امتیازش در این دیدار برای تکمیل 18 امتیاز مورد نیاز است، کار آسانی نخواهد بود. هرچند شاگردان ادی هاو شاید سه‌گانه خود را تکمیل کنند و این‌بار چلسی را هم متوقف کنند. در کنار بازیکنانی چون جاشوا کنیگ در خط حمله و استیو کوک در خط دفاع، افراد دیگری چون جک ویلشر هم در این تیم حضور دارند. ویلشری که هنوز گلی برای بورنموث به ثمر نرسانده‌ است، اما در این دیدار، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان ادی هاو خواهد بود و می‌تواند کمک بزرگی برای بورنموث در برابر چلسی باشد.

در طرف مقابل اما تنها انجام یک ماموریت مهم است. آن‌ها حالا در شرایطی قرار دارند که تنها چند امتیاز با تکرار قهرمانی دو سال پیش خود فاصله دارند و در صورت پیروزی در این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک خواهند شد تا کونته در نخستین فصل حضور خود در چلسی، نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را تجربه کند. چلسی پس از شکست عجیبی که در خانه در برابر کریستال پالاس داشت، در برابر منچستر سیتی پیروز شد تا اختلافش با تیم دوم، یعنی تاتنهام، هم‌چنان هفت امتیاز باشد. اعتماد به نفس بالا در چلسی، پیروزی در چهار دیدار از پنج دیدار گذشته و یکی از بهترین تیم‌ها در دیدارهای خارج از خانه، شاگردان دون آنتونیو آماده‌اند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

نکات جالب از شرایط دو تیم 

▬ چلسی تاکنون شش‌بار بورنموث را در لیگ برتر شکست داده است. اما آخرین پیروزی خانگی بورنموث در برابر چلسی در رقابت‌های دسته دو فصل 1988/89کسب شده است.

▬ چلسی در 18 دیدار از 21 دیدار این فصل خود در برابر تیم‌هایی که در جمع 6 تیم برتر جدول نبوده‌اند، پیروز شده است.

▬ بورنموث می‌تواند برای نخستین‌بار پس از اکتبر گذشته، به سه پیروزی پیاپی دست یابد.

▬ آبی‌ها تنها در یک دیدار از 12 دیدار آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده‌اند و در 9 دیدار پیروز شده‌اند.

▬ بورنموث در این فصل 20 امتیاز را درحالی از دست داده است که در مقطعی از بازی از حریف پیش بوده است. 

▬ 72 امتیاز پس از 30 بازی؛ تنها یک تیم در تاریخ لیگ برتر در چنین مقعطی از فصل به این اندازه امتیاز داشت و در نهایت قهرمان نشد. منچستر یونایتد فصل 2011/12 با 73 امتیاز پس از 30 بازی.

▬ جاشوا کینگ با 12 گل زده در این فصل، رکورد فصل قبل خود را دو برابر کرده است. او در 10 دیدار اخیر، 9 گل به ثمر رسانده است.

▬ دیگو کوستا در سه بازی آخر خود در لیگ برتر گل نزده است. تعداد بازی‌های پیاپی بدون گل او در لیگ برتر هیچ‌گاه به عدد 4 نرسیده است. در عین‌حال، گل بعدی او، پنجاهمین گل‌اش در لیگ برتر برای چلسی خواهد بود.

▬ ادن هازارد در این فصل 13 گل به ثمر رسانده است. او حالا یک گل با بهترین رکورد خود که در فصل 2013/14 و 2014/15 ثبت شده است فاصله دارد.

ترکیب احتمالی چلسی

تیبو کورتوا - کورت زوما - داوید لوئیز - گری کیهیل - سزار آزپلیکوئتا - نمانیا ماتیچ - ان‌گولو کانته - مارکوس آلونسو - ویلیان - دیگو کوستا - ادن هازارد

منبع:طرفداری 

نظرات 2 + ارسال نظر
Ebi شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 21:01

3-1 چلسی

hadi شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 12:43

سلام
بازی 3 - 0 به نفع چلسی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد