کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آلوارو موراتا: یک روز با آنتونیو کونته همکاری خواهم کرد

آلوارو موراتا ستاره ی جوان رئال مادرید از اشتیاق همکاری خود با آنتونیو کونته سخن گفت.  
آلوارو موراتا در مصاحبه ای اعلام کرد که به طور قطع دیر یا زود برای تیم آنتونیو کونته بازی خواهد کرد و بنابراین وی با این حرف خود باعث اُمیدواری هواداران تیم چلسی شد. 

او همچنین اذعان کرد که سال گذشته دو تیم چلسی و تاتنهام برای جذب وی تلاش کردند. مهاجم کهکشانی ها در مصاحبه با sid lowe of the guardian گفت:

من به کونته مدیون هستم زیرا او مربی ای بود که بیشترین اعتماد را به من داشت و بیشتر از هرکسی خواهان من بود. او باعث شد من احساس کنم که می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. در عین حال من هرگز شانس همکاری با او را به طور واقعی نداشته ام. اطمینان دارم که دیر یا زود با او همکاری خواهم داشت. اگر من مجبور به ترک رئال مادرید شوم ، به طور قریب به یقین به لندن خواهم رفت. من به صورت مستقیم با مائوریسیو پوچتینو ( سرمربی تاتنهام ) و آنتونیو کونته ( سرمربی چلسی ) صحبت کردم. کونته مرا بهتر از آن چیزی که میتوانم تصور کنم ، می شناسد. من از این امر مطمئنم. این موضوع شما را تشویق می کند که به سختی تلاش کنید.

منبع:http://trollfootballpersian.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد