کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم منتخب مت لی تیسیر از بازیکنان منچستریونایتد و چلسی؛ کوستا و پوگبا به ترکیب راه نیافتند

لی تیسیر در مطلب خود توضیح می دهد که چرا پوگبا، والنسیا و کوستا در این ترکیب قرار نگرفته اند.   
مت لی تیسیر، اسطوره باشگاه ساوتهمپتون در آستانه جدال حساس یکشنبه شب منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر انگلیس بهترین ترکیب یازده نفره مشترک دو تیم را انتخاب کرده است.

ستاره سابق فوتبال انگلیس و کارشناس حال حاضر اسکای در مطلبی بهترین ترکیب از بین بازیکنان فعلی شیاطین سرخ و شیر های آبی را برگزیده است و در این تیم نامی از دیگو کوستا و پل پوگبا دیده نمی شود. کوستا با وجود به ثمر رساندن تعداد گل های برابر با زلاتان ابرهیموویچ (17) در این فصل رقابت ها جایی در ترکیب نیافته است. داوید ده خیا نیز که در این فصل تنها یک گل کمتر از همتای بلژیکی اش در چلسی یعنی تیبو کورتوا دریافت کرده به وی ترجیح داده شده است. سسک فابرگاس و انگولو کانته هم زوج خط میانی را شکل داده اند و گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال در میان بهترین های دو تیم قرار ندارد.

ترکیب منتخب مت لی تیسیر از چلسی و منچستریونایتد - لیگ برتر انگلیس فصل 17-2016

لی تیسیر در توضیح خود بر این ترکیب نوشته است:

باید به نام آنتونیو والنسیا و پل پوگبا اشاره کنم؛ هر دو در آستانه ورود به این ترکیب بودند. در ابتدا پدرو رودریگز را در تیم گذاشته بودم اما در نهایت خوان ماتا را جایگزین او کردم. داوید ده خیا نیز دروازه بان مورد علاقه من است و او را در کنار بهترین ها قرار می دهم. احتمالاً در اوج نبودن منچستریونایتد به دیده شدن او کمک می کند. او نمایانگر نتایج ایمان به دروازه بانان جوان است.

دفاع را به طور کامل از چلسی انتخاب کردم. گری کیهیل، داوید لوئیز و سزار آزپیلیکوئتا را در ترکیب گذاشتم و البته وقتی فهمیدم یونایتد در این فصل کمتر از چلسی گل خورده است کمی غافلگیر شدم. اما باید در نظر داشت که شاگردان آنتونیو کونته 20 گل بیشتر زده اند و بخش قابل توجهی از آن به خاطر عملکرد مدافعین کناری آنها بوده است. مارکوس آلونسو و ویکتور موزس در این فصل پنج و سه گل زده اند. می خواستم موزس را برای والنسیا کنار بگذارم اما عملکرد او در این فصل شایسته تحسین است.

می خواهم انتخاب هافبک های منچستریونایتد برای این ترکیب را توجیه کنم اما نمی توانم. شاید بگوئید پل پوگبا باید جای فابرگاسی قرار بگیرد که برای من با اختلافی کم جای نمانیا ماتیچ را - با وجود کمتر بازی کردن - گرفته اما فکر می کنم ستاره فرانسوی در مجموع ناامید کننده بوده است.

در انتخاب ادن هازارد برای پشت مهاجمین تردیدی نیست.  انگولو کانته و هازارد اولین اسامی ای بودند که روی کاغذ آمدند و مطمئنم که امسال برای تمام جوایز فردی با یکدیگر رقابت می کنند. کانته احتمالاً آرای بیشتری کسب خواهد کرد اما شخصاً دوست دارم جوایز به بازیکنان خلاقی برسد که گل های مهم می زنند.

در کناره ها ماتا را جای پدرو رودریگز گذاشتم. او بازیکنی است که من دوست دارم و شاید اینکه او هم مثل من خیلی سرعتی نیست کمی در  این علاقه شخصی نقش داشته باشد! 

در نوک خط حمله هم کوستا بسیار نزدیک به حضور در ترکیب بود اما کاری که زلاتان در این سن و سال انجام می دهد باعث می شود تا کنار گذاشتن او غیرممکن باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد