کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کاستا: مورینیو خیلی به من کمک کرد

دیگو کاستا، مهاجم چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، تاکید کرد که برای همیشه خود را مدیون ژوزه مورینیو می داند.​​​​​​​  
مورینیو در سال 2014 کاستا را از اتلتیکو مادرید به چلسی برد و این ملی پوش اسپانیایی هم با نمایش های درخشانی در فصل 15-2014، کمک کرد تا آبی ها قهرمان لیگ برتر شوند.
 
اما فصل قبل شایعاتی در مورد اختلاف کاستا و آقای خاص منتشر شد اما این مهاجم اسپانیایی تاکید کرد که برای مربی سابقش احترام زیادی قائل است.
 
او به اسکای اسپورت گفت:" در کمال صداقت، همیشه همه می گویم که من مدیون مورینیو هستم زیرا خیلی به من کمک کرد. به عنوان بازیکن، وقتی می خواهیم پیشرفت کنید، همیشه به دنبال بهترین مربیان هستید و مورینیو یکی از بهترین هاست.
 
به خاطر مورینیو بود که می خواستم به چلسی بیایم. وقتی به گزینه موینیو فکر کردم، این را در نظر گرفتن که مورینیو هم اینجاست. او خیلی به من کمک کرد اما فصل دوم شرایط خوب پیش نرفت. اما واقعیت این است که مورینیو به من کمک زیادی کرد تا به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم."

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد