کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

توافق شفاهی ستاره ی اسپانیایی تیم چلسی با تیم آث میلان

 ستاره ی خط میانی چلسی برای پیوستن به تیم میلان در تابستان آینده ، با مدیران این تیم ایتالیایی به توافق شفاهی دست پیدا کرده است.  
دیروز مالک میلان تغییر کرد. یونگ هونگ و هان لی به صورت رسمی اکثریت سهام میلان را خریداری کردند و به دوران سیلویو برلوسکونی پایان دادند. امروز روزنامه ی ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت گزارش می دهد که مدیر ورزشی میلان در حال حاضر مذاکرات را برای خرید بازیکنان بزرگ آغاز کرده است تا در فصل تابستان این بازیکنان را به خدمت گیرد.
این روزنامه ی ایتالیایی مدعی شده است که میلان با فابرگاس به توافقات شخصی دست پیدا کرده است. همچنین کیتا بالده ستاره ی لاتزیو نیز به تیم میلان پاسخ مثبت داده است و حالا مدیران روسونری فقط باید با تیم های چلسی و لاتزیو به توافق برسند. میلان به اوبامیانگ ستاره ی دورتموند نیز پیشنهاد دستمزد ۷٫۵ میلیون یورو در سال داده است. برای تقویت خط دفاعی نیز نام متئو موساکیو مدافع اسپانیایی ویارئال به چشم می خورد. بودجه ی تابستانی روسونری چیزی حدود ۱۵۰ میلیون یورو است و مدیر ورزشی جدید تیم با مدیر برنامه های جیان لوئیجی دوناروما و سوسو برای تمدید قرارداد به زودی دیدار خواهد کرد.

منبع:trollfootballpersian.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد