کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از پیروزی برابر چلسی، لذت مضاعفی نمی برم؛ رشفورد فوق العاده خوب بود

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد پیروزی تیمش برابر چلسی صحبت کرد.​​​​​​​  
شیاطین سرخ دقایقی پیش موفق شدند با ارائه یک بازی برتر، با 2 گل چلسی را مغلوب کرده و باعث کاهش فاصله چلسی و تاتنهام در صدر شوند.
 
مورینیو گفت: "شاید بازیکنان یونایتد بعد از دیدار پنج شنبه شب برابر اندرلخت استراحت نکرده بودند، اما در نهایت هدف من انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای این دیدار بود. بسیار خوشحالم زیرا تیمی مانند چلسی را مغلوب کردیم و 3 امتیاز این دیدار را کسب کردیم.
 
ما از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودیم و بازیکنان خیلی خوب کار کردند. آنها کاملا بر تیمی که پر از بازیکنانی فوق العاده، سریع و خلاق است، برتر بودند. ما آنها را کاملا کنترل کردیم و من واقعا راضی هستم.
 
ما در دیدار جام اتحادیه نیز با همین تاکتیک در لندن به مصاف چلسی رفتیم و زمانی که 11 بازیکن ما در زمین حاضر بودند بازی در اختیار یونایتد بود.
 
اما تصمیمی که باعث شد ما کل 45 دقیقه نیمه دوم و 10 دقیقه از نیمه اول را 10 نفره بازی کنیم به چلسی این شانس را داد که بر جریان آن بازی نیز تسلط پیدا کند.
 
راشفورد نمایش فوق العاده ای داشت البته او در جام اتحادیه نیز خیلی خوب بازی کرده بود. او شانس برای گلزنی نیز به دست آورد زیرا سریع تر از مدافعان چلسی حرکت کرد.
 
در نهایت گل امروز راشفورد به ما اعتماد به نفس داد و باعث بروز ثبات در جریان بازی شد."

ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد