کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: چلسی باید باخت مقابل منچستریونایتد را فراموش کند

فرانک لمپارد معتقد است که چلسی پس از شکست مقابل منچستریونایتد باید ذهنیت خود را بازیابد.  
پس از باخت0-2 چلسی در مقابل منچستریونایتد، اختلاف آبی پوشان لندنی با تاتنهام به 4 امتیاز رسید. گلزنی مارکوس رشفورد و آندر هررا کافی بود تا چلسی پنجمین شکست فصل خود در لیگ برتر را تجربه کند. حالا با پیروزی تاتنهام در این هفته، جدال دو تیم لندنی بر سر عنوان قهرمانی جدی تر از همیشه دنبال می شود. رکورد دار بیش ترین گل زده برای باشگاه چلسی، فرانک لمپارد معتقد است که چلسی باید باخت در برابر شیاطین سرخ را فراموش کند. کاری که چلسی پس از باخت در برابر آرسنال انجام داد و به رکورد 13 پیروزی متوالی رسید.

به گزارش استاندارد، فرانک لمپارد درباره دیدار امروز منچستریونایتد و چلسی گفت:

این چلسی نبود که می شناختیم. منچستریونایتد تمام توپ ها را قطع می کرد و آن ها همیشه اولین ضربه را به توپ وارد می کردند. همه چیز برای بازیکنان منچستریونایتد شده بود. این به شانس ربطی ندارد. آن ها خطرناک تر از بازیکنان چلسی ظاهر شدند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که چلسی باید باخت امروز را فراموش کند. آن ها بازی های زیبایی انجام داده اند و در بسیاری از بازی ها به طور معمول پیروز شده اند.اما در اوایل فصل ما چنین بازی را در برابر آرسنال نیز دیده بودیم. الان زمانی نیست که روی آن ریسک کرد. رقابت قهرمانی جدی تر از همیشه دنبال می شود و تنها فاصله با تاتنهام 4 امتیاز است. 
چلسی در برابر کریستال پالاس نیز مغلوب شده بود و لمپارد اضافه کرد:

وضعیت سختی است. باخت باعث شک و تردید های زیادی می شود. می توان این را در چهره همه بازیکنان دید. سرمربی به آن فکر می کند و همه نا امید هستند. هفته های آینده حالا برای چلسی بسیار مهم و سرنوشت ساز است. بیرون آمدن از این وضعیت به شخصیت کافی نیاز دارد. سخت کار کردن برای بازی های بعدی و نشان دادن عملکردی که در طول فصل از آن ها دیده ایم، می تواند چلسی را به شرایط قبلی برگرداند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد