کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بیانیه جان تری در مورد جدایی از چلسی: کلمات نمی‌‌توانند عشق من به هواداران و باشگاه را بیان کنند

پس از ۲۲ سال، چلسی با اسطوره خود خداحافظی می‌‌کند. 

 

دقایقی‌ پیش اعلام شد که جان تری پس از ۲۲ سال از باشگاه چلسی جدا خواهد شد.


حالا بیانیه رسمی‌ جان تری در وبسایت باشگاه چلسی را با هم می‌‌خوانیم:


پس از ۲۲ سال، چیز‌های زیادی است که می‌‌توان در مورد آن حرف زد و آدم‌های زیادی هستند که در این باشگاه بزرگ باید از آنها تشکر کنم. از مربیان گرفته تا هم تیمی ها، کارکنان باشگاه و هواداران که در طول این سال‌ها از من بسیار حمایت کردند. نمی‌‌دانم چطور از آنها تشکر کنم. در هفته‌های آینده در فرصت مناسب در مورد این تصمیم صحبت خواهم کرد. باشگاه و من، همواره رابطه فوق العاده‌ای با هم داشتیم که بعد از دوران ورزشی من هم ادامه خواهد داشت. ما گفتگو‌های مثبتی داشتیم اما بعد از سبک سنگین کردن همه جوانب کار، تصمیم گرفتم که الان زمان مناسبی برای ترک باشگاه است. همیشه حواسم به این بوده است که در موقعیت مناسبی بروم و به شکل درست. حالا احساس می‌‌کنم که انتهای این فصل، هم برای باشگاه و هم برای من زمان مناسبی است.


احساس می‌‌کنم هنوز چیز‌های زیادی برای ارائه در زمین دارم اما می‌‌دانم که موقعیت بازی در چلسی برای من محدود بوده است. مشتاقم که به بازی کردن ادامه بدهم و به دنبال یک چالش تازه هستم. مشخص است که تا آخر عمر آبی خواهم بود و بسیار کنجکاوم که آخرین فصلم را با افتخار تمام کنم.


در آخر، کلمات نمی‌‌توانند عشق من به این باشگاه و هوادارانش را به خوبی‌ بیان کنند. دوست دارم از تک تک شما از صمیم قلب تشکر کنم برای آن همه حمایت باور نکردنی که در طول سال‌ها از من کردید. شما برای من اندازه یک دنیا ارزش دارید و هر جامی که در دوران حضور من بردیم، همگی‌ با هم آن را به دست آوردیم. هیچگاه این سفری که با هم داشتیم را فراموش نخواهم کرد. به خاطر همه چیز خیلی‌ خیلی‌ ممنونم. 


گفتنیست مارینا گرانووسکایا، مدیر باشگاه چلسی هم در بیانیه خود آورده است که پس از دوران بازیگری تری، در‌ها برای همکاری باشگاه و جان تری باز خواهم بود.


طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:56

حیف شد خیلی ناراحتم .
جان تری آخرین بازیکن از نسل طلایی و دوست داشتنی چلسی بود

Hadi دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:45

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد