کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری نویل: زمان اعلام جدایی تری خیلی عجیب است؛ او می تواند مهمترین یار چلسی در ماه پیش رو باشد

زمان اعلام خبر جدا شدن تری از چلسی برای نویل سوال برانگیز بوده است. 

 

باشگاه چلسی روز گذشته به شکلی ناگهانی اعلام کرد که جان تری اسطوره 36 ساله این تیم پس از بیش از دو دهه از جمع آبی های لندن جدا خواهد شد.


به گزارش Sky Sports، باشگاه چلسی تنها 24 ساعت پس از شکست برابر منچستریونایتد در رقابت های لیگ برتر خبر از جدایی کاپیتان خود در پایان فصل داد. شکست چلسی اختلاف این تیم با تاتنهام در صدر جدول را به چهار امتیاز کاهش داد و نویل  زمان اعلام این خبر را زیر سوال برده است. گری نویل در برنامه MNF در اینباره گفت:


زمان بندی اعلام این خبر خیلی عجیب است. اصلاً متوجه نمی شوم. مطمئن نیستم این زمان برای چه کسی مناسب بوده است؛ شاید تری اما از این هم نمی شود اطمینان داشت. این می تواند حواس باشگاه، بازیکنان و هوادارانی که امروز و پس از شکست برابر یونایتد غمگین خواهند بود را پرت کند. شاید او با تیمی پیش توافق امضا کرده است و نمی توانسته اند بیش از این آن را مسکوت نگه دارند.

چلسی مدتی است که کلین شیتی به ثبت نرسانده است و فکر می کنم او می تواند کمک حالشان باشد. اگر برای عبور از خط پایان در این ماه آخر نیاز به تجربه داشته باشند او کسی است که می توانند رویش حساب کنند. او تجربه، عزم، جسارت و سرسختی لازم برای عبور دادن هم تیمی هایش از خط پایان را دارد. در چند هفته پیش رو شاید او مهمترین بازیکن چلسی باشد. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد