کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نامه لمپارد به تری: در کنار بهترین مدافع تاریخ بازی کردم

نامه لمپارد به تری: در کنار بهترین مدافع تاریخ بازی کردم

اسطوره باشگاه چلسی به تمجید از هم تیمی خود پرداخت. 

 

فرانک لمپارد در تمجید از جان تری گفت: بازی کردن در کنار بزرگ ترین مدافع تاریخ لیگ برتر برای من یک افتخار بود. من تری را بالاتر از هر دفاعی در تاریخ فوتبال در تمامی دوره ها می دانم.

او برای همه چیز یک سطح تعیین کرد، برای تمرین کردن، جنگیدن، برای برد و احترام به این باشگاه فوق العاده. تری یک اسطوره بوده و هست، نه فقط به خاطر استعدادش بلکه برای اشتیاقش به اینکه چطور خود و اطرافیانش را به بهترین تبدیل کند.

او در خارج از زمین دوست فوق العاده ای است، نه فقط برای من. موارد زیادی دیده ام که می خواست به مردم کمک کند. او سزاوار کسب لیگ برتر است و امیدوارم در پایان فصل با کسب 2 جام از چلسی جدا شود. 


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد