کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتخاب Sky/ تیم رویایی لیگ برتر

بهترین‌های فصل انگلیس
آلن اسمیت، کارشناس اسکای اسپرتس، با نزدیک شدن به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان امسال جزیره در قالب یک تیم کرده است. در زیر نام و توضیحات مربوط به هر یک از بازیکنان را می‌خوانیم.  
دروازه‌ان: داوید دخئا
یک دروازه‌بان عالی که چندین مهارش در این دوره از لیگ فوق‌العاده بود. من به دروازه‌بان‌های دیگر هم توجه کردم، مثل لی گرانت در استوک، اما انتخاب باید دخئا باشد.

دفاع راست: سزار آسپلیکوئتا
انتخاب بهترین بازیکن برای این پست سخت است، اما این بازیکن توانست رقیبانش که جدی‌ترین آن‌ها کایل واکر است را کنار بزند. واقعا مستحقش است.

دفاع میانی: ویرگیل فان دیک
باید بگویم عاشق این بازیکن هستم، هرچند که اخیرا مصدوم شده است، اما هنوز هم به تیم رویایی من راه پیدا می‌کند.

دفاع میانی: توبی آلدروایرلد
اگرچه در اوایل فصل مصدوم شد، اما هنوز کیفیت قابل قبولی دارد و بدون شک یکی از مدافعان مورد علاقه من در لیگ برتر است.

دفاع چپ: دنی روز
رایان برتراند در ساوتهمپتون هم عالی کار کرده، اما در این پست کاندیداها زیاد نیستند، اما دنی روز با توجه به فصلی که داشته مستحق‌ترین برای حضور در این تیم است.

هافبک میانی: انگولو کانته
او به کشور انگلیس آمد، در لستر درخشید و هنوز هم عالی کار می‌کند. می‌دانم که کارش هم سخت بوده و با آمدن به تیم بزرگ‌تر خیلی سختی کشیده که اجازه نداده بازی‌اش افت کند. اینجا انتظارات از او بیشتر است، اما مثل اردکی که به آب انداخته شده به خوبی از پسش بر آمده است.

هافبک میانی: دله الی
او بازیکنی عالی است. گفته بود لازم است بیشتر گل بزند و همین کار را هم کرد، همه حدس می‌زدیم که او پتانسیلش را داشته باشد که بازیکن بزرگی شود، در مسیر این موضوع هم قرار گرفته است. پوچتینو مربی کامل و ایده‌آلی برای او بود و به پیشرفتش کمک زیادی کرد. گل‌های به خوبی نشان می‌دهد که او در این فصل چه عملکردی داشته است.

وینگر راست: سادیو مانه
چون اولین فصل حضورش در لیورپول بود انتخابش کردم. وقتی به لیورپول آمد عجله داشتم زودتر متوجه شوم چطور بازی خواهد کرد، اما گلی که زد و عملکردی که داشت و البته تاثیرگذاری‌اش در تیم بی‌نظیر بود. وقتی غایب بود مشخص شد که چقدر حضورش برای تیمش مفید بوده است.

وینگر چپ: ادن آزارد
بازی‌ساز بلژیکی در تیم من حضور دارد چون فصلی باشکوه در چلسی داشته است، من ترجیح می‌دهم جای پست‌های تهاجمی‌تر به او در تیمم در پست وینگر چپ بازی دهم.

مهاجم: هری کین
انتخاب بین هری کین و دیگو کاستا بود، اما من عاشق کین هستم، به همین دلیل به خط حمله تیم من راه پیدا کرد. او این فصل فوق‌العاده کار کرده است.

مهاجم: روملو لوکاکو
او به این دلیل به تیم من راه پیدا کرد چون در تیمی بازی می‌کند که به بزرگی چلسی نیست، در اورتون، پس مطمئنا موقعیت‌های کمتری به او رسیده، نسبت به دیگر رقیبان، اما آمار بازی‌اش در پست مهاجم عالی است.

از سایت آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد