کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: مهمترین بازی ما روز سه شنبه برابر ساوتهمپتون است؛ این فصلی متفاوت و خاص است

فابرگاش صعود به فینال جام حذفی را اتفاق مهمی برای چلسی می داند اما تاکید دارد که دیدار برابر ساوتهمپتون از اهمیت بالاتری برخوردار است.  
چلسی عصر شنبه در دیداری تماشایی موفق شد تاتنهام را 4-2 مغلوب کند و به فینال جام حذفی انگلستان برسد اما سسک فابرگاس معتقد است بازی میانه هفته آبی ها در لیگ جدالی مهمتر است.

به گزارش گل، چلسی روز سه شنبه در استمفورد بریج باید از ساوتهمپتون پذیرایی کند و هافبک اسپانیایی چلسی اعتقاد دارد این دیدار اهمیت بالاتری از پیروزی روز گذشته آنها در دربی لندن دارد. آنتونیو کونته در بازی دیروز تعدادی از بازیکنان اصلی تیم از جمله ادن هازارد و دیگو کوستا را نیمکت نشین کرد و فابرگاس در پاسخ به این سوال که آیا بازی نیمه نهایی جام حذفی مهمتر از دیدار برابر ساوتهمپتون نیست گفت:

نه اینطور فکر نمی کنم. تورنمنت متفاوتی است اما بازی روز سه شنبه هنوز مهمترین بازی ماست.
وی درباره صعود به فینال گفت:

یک بازی بزرگ و این ورزشگاه بزرگ در انتظار ماست و برای هواداران فوق العاده است اما مهمترین بازی ما روز سه شنبه است و باید به این روند ادامه دهیم. رسیدن به فینال ها آسان نیست و تیم ها بسیار رقابتی هستند؛ مخصوصاً این تاتنهام. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و خیلی خیلی خوشحال هستیم. این فصلی متفاوت و خاص است.
بعد از سال  ها اولین فصلی بود که در اروپا حضور نداشتیم و شاید کمی به نفعمان بود. مجبور نبودیم خیلی ترکیب تیم را عوض کنیم و کونته بیشتر فصل یک تیم را بازی داد.امروز دیدیم که ناتان آکه آمد و نمایش خوبی داشت. آخرین بازی او خیلی وقت پیش بود؛ شاید دو ماه می گذرد. میچی باتشوایی هم همینطور. ویلیان برای پنج بازی در ترکیب ثابت نبود اما در این بازی دو گل زد پس بهره بردن از چنین بازیکنانی و بعد در زمانی که تیم مثل نیمه دوم در شرایط سختی است استفاده از بازیکنان بزرگ برای ما جواب داده است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد