کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: فوتبال انگلیس باید به این بازی افتخار کند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، با ابراز خشنودی از پیروزی 4-2 تیمش مقابل تاتنهام، رسیدن به فینال جام حذفی را یک دستاورد بزرگ برای خود دانست.​​​​​​​ 

 

کونته در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج، تیمش را به مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کرد و تیمش در جام حذفی با پیروزی مقابل تاتنهام هم به فینال رسید.

 

او به خبرنگاران گفت:" رسیدن به فینال در اولین فصل حضورم در این رقابت ها، دستاورد بزرگی برایم بود. نه تنها برای من، که برای بازیکنانم، باشگاه، کادر فنی ام و هواداران.

 

فکر می کنم ما شایسته این پیروزی بود؛ بعد از یک دیدار دشوار مقابل یک تیم بسیار قدرتمند. فکر می کنم با دیدن چنین بازی ای، انگلیس باید به چنین فوتبالی افتخار کند. امروز فوتبال خوبی انجام شد. من در این نیمه دو تیم بسیار قوی دیدم. یک بازی بسیار خوب. نه تنها برای چلسی، بلکه برای تاتنهام.

 

نیمکت نشینی ادن هازارد و دیگو کاستا؟ وقتی به این مقطع از فصل می رسید و می دانید که هر سه روز باید یک بازی سخت انجام دهید، یکی امروز در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال و سپس یک دیدار دیگر در روز سه شنبه، آنگاه باید تصمیمات سختی بگیرید و مسئولیت آن را هم بپذیرید. راحت نبود که تصمیم بگیریم که بازی را بدون دو بازیکن مهم شروع کنیم. اما باید مسئولیت این را قبول می کردیم."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد