کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدیر برنامه کسیه: حضور در انگلیس؟ نه تایید می کنم و نه تکذیب

مدیر برنامه فرانک کسیه رم را باشگاهی بزرگ خواند اما عنوان کرد موکلش با این باشگاه به توافق نرسیده است.  
اخیرا شایعات زیادی در مورد آینده فرانک کسیه هافبک جوان و آینده دار ساحل عاجی آتالانتا منتشر شده و بسیار از منابع ایتالیایی عنوان کرده بودند این بازیکن با رم به توافق رسیده و با رقم 28 میلیون یورو به این تیم منتقل خواهد شد. 

در این هفته برخی رسانه ها گزارش دادند که مدیر برنامه این بازیکن در کشور انگلیس دیده شده و ممکن است این بازیکن به چلسی یا دیگر تیم های انگلیسی برود. جورج آتانیانا مدیر برنامه کسیه در گفتگو با کالچو مرکاتو در پاسخ به اینکه آیا در انگلیس حضور داشته، گفت:

نمی توانم این مساله را تایید یا تکذیب کنم. هفته ها و ماه های آینده بسیار حساس خواهد بود. به عقیده من کسیه یکی از بهترین هافبک های ایتالیا و حتی اروپاست و به همین دلیل تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. به این دلایل باید در انتخاب مناسب کاملا دقت کنیم. 

من برای رم احترام بسیار زیادی قائلم. آنها باشگاه بزرگی هستند اما در حال حاضر من به دنبال بهترین مشتری برای فرانک کسیه هستم. اگر برخی می گویند مشکل از آتانیانا است، به این دلیل است که من می خواهم مناسب ترین گزینه را برای موکلم پیدا کنم. در این صورت من افتخار می کنم که مشکل ساز باشم. 

تاریخ فوتبال پر از سورپرایز است و نمی تواند در این مورد نیز یک سورپرایز دیگر را رد کنم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد