کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: می دانیم بازی با ساوتهمپتون آسان نیست؛ گابیادینی بازیکن با استعدادی است

کونته در خصوص بازی فردا با ساوتهمپتون صحبت کرده است. 

 

آنتونیو کونته سرمربی تیم چلسی بر این باور است که این تیم بازی سختی برابر ساوتهمپتون در پیش دارد. همچنین وی اعلام کرده است که وضعیت کیهیل برای بازی کردن را فردا بررسی خواهد کرد.


کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص وضعیت مصدومیت گری کیهیل گفت:


گری دیروز و امروز با ما تمرین کرده است. این طبیعی است که وضعیت او را بررسی کنیم. من فردا و قبل از انتخاب کردن بازیکنان برای ترکیب با او صحبت خواهم کرد. اگر او بتواند در بازی فردا بازی کند بسیار خوشحال خواهم بود اما می خواهم یادآوری کنم که آکه برابر تاتنهام عملکردی عالی داشت. برای او خوشحالم. بازی بسیار خوبی انجام داد که برایش مهم بود.


باید یک روز دیگر برای انتخاب ترکیب 11 نفره صبر کنم. امیدوارم همه آنها فردا نمایش خوبی داشته باشند. وقتی در این سبک مسابقات بازی می کنید بسیار مهم است که بهترین راهکار را پیدا کنید تا تعادل لازم را به ترکیب بدهد. در ذهنم 11 بازیکن برای فردا حضور دارند اما می خواهم وضعیت آمادگی همه بازیکنان را بررسی کنم. 


کونته در خصوص برد برابر تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی نیز گفت:


مهم بود که پیروز شویم و به خودمان نگاه کنیم اما این را هم به خوبی می دانیم که بازی فردا به هیچ وجه آسان نخواهد بود زیرا ساوتهمپتون تیم بسیار خوبی است که مربی و بازیکنان خوبی هم دارد. 


کونته در خصوص مانولو گابیادینی مهاجم ایتالیایی ساوتهمپتون نیز گفت:


او واقعا بازیکن با استعدادی است که پای چپ بی نظیری دارد. یکی از بهترین ها در دنیا زیرا روشی که او به توپ ضربه می زند بسیار عالی است. باید توجه کافی را نسبت به او داشته باشیم و به همین منظور نیاز است تا با بازیکنان در خصوص او صحبت کنم. البته ساوتهمپتون بازیکنان خوب زیادی دارد. مانند تادیچ، ردوموند و برتراند. 


منبع:طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 09:55

Soroush هیج جای نگرانی نیست ما امسال هم تو جام حذفی قهرمان میشیم
وهم تو لیگ
بازی های بعدی تاتنهام خیلی دشواتر از چلسی است
اونا با منچستر یونایتد ، ارسنال ، کریستال و لستر بازی دارند

Soroush سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 00:09

امیدوارم ببریم که تیم تحت فشاره.واقعا لیاقتمون امسال قهرمانیه.به امید قهرمان شدن و تقدیم کردن اون به کاپیتان که خیلی جاش خالی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد