کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پوئل، سرمربی ساوتهمپتون: از نظر من رومئو هم سطح با کانته است

سرمربی ساوتهمپتون به تمجید از هافبک تدافعی خود پرداخت و او را هم سطح با بهترین بازیکن فصل لیگ برتر مقایسه کرد.  
کلود پوئل، سرمربی فرانسوی ساوتهمپتون مدعی شد اوریول رومئو، هافبک تدافعی اسپانیایی این تیم اختلافی به لحاظ سطح کیفی با انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی که موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد، ندارد.

به گزارش goal، رومئو یکی از پرورش‌یافتگان لاماسیاست. او که سابقه بازی در چلسی را هم دارد، اخیرا به صورت قطعی به ساوتهمپتون پیوست و حالا به یکی از ارکان تیمش تبدیل شده است. رومئو از جمله بهترین هافبک تدافعی‌های این فصل لیگ برتر بوده و کلود پوئل هم با تایید این موضوع، هافبک اسپانیایی‌اش را با کانته که به تازگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد، مقایسه می‌کند:

اوریول بازیکن بسیار مهمی برای این تیم (ساوتهمپتون) است چون هم توانایی زیادی در قطع توپ دارد و هم کیفیت بالایی در بازیسازی و آغاز حرکت تیم. برای من، کیفیت رومئو در ساوتهمپتون با کیفیت کانته در چلسی برابری می‌کند. کانته بازیکن بزرگی‌ست و حضورش هم اهمیت زیادی برای چلسی دارد و آنها بدون او به دردسر می‌افتند. دقیقا همان اتفاقاتی که برای ما بدون اوریول رخ خواهد داد. برای ما هم بازی کردن بدون رومئو دشوار است.
معتقدم اختلاف چندانی میان این دو بازیکن وجود ندارد. اگر کیفیت بازی‌های اوریول را از ابتدای فصل مشاهده کنیم، به نظر من او اختلاف چندانی با کانته ندارد چون بسیار باثبات بوده و در هر بازی عملکرد قابل توجهی به نمایش می‌گذارد. رومئو کیفیت و ثبات را با هم دارد. او قدرت بالایی در بازپس‌گیری توپ دارد و کیفیت بالایی هم برای آغاز حرکت تیم داراست.
اوریول بازیکنی بسیار خوب و برای من هم سطح با کانته است. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. ما همیشه به او اعتماد داریم و به نظرم او می‌توان نیم نگاهی به تیم ملی اسپانیا داشته باشد. 
 
طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد