کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: زمان بندی گلم به ساوتهمپتون عالی بود؛ گام بلندی به سوی قهرمان برداشتیم

کیهیل می گوید از اینکه بازی آنها پیش از بازی رقبایشان در صدر جدول برگزار شده خشنود و پس از پیروزی برابر ساوتهمپتون حالا با خیال راحت می تواند دیگر بازی های لیگ را تماشا کند. 

 

گری کیهیل که یکی از سه گلزن چلسی در پیروزی 4-2 شب گذشته این تیم برابر ساوتهمپتون بود معتقد است آبی ها با این برد گام بلندی به سوی قهرمانی برداشته اند.


به گزارش FouFourTwo، مدافع انگلیسی پس از این بازی گفت:


صادقانه بگویم که احساس می کنم گام بلندی برداشته شد. بعد از مدت ها بود که ما زودتر از رقبا بازی می کردیم و از پیروزی خوشحالیم. هفته سختی را پشت سر گذاشتم و از ناحیه کیسه صفرا احساس درد می کردم اما هم تیمی هایم در ومبلی جای خالی من را احساس نکردند. از بازگشت به زمین بازی خوشحالم. این هفته بازی بزرگی پیش رو داریم. یک بازی دشوار در زمین اورتون. باید برای آن بازی استراحت کنیم. حالا می توانیم بازی رقبا را با اطلاع از اینکه کارمان را انجام داده ایم تماشا کنیم.

کیهیل هم مثل کلود پوئل معتقد است زمان به ثمر رسیدن گلش در روند بازی بسیار موثر بوده است:


توپ را بو کشیدم؛ مارکوس آلونسو آن را ارسال کرد و توپی بود که جان می داد برای اینکه هر مهاجم یا مدافعی به آن حمله کند. مطمئنم که به آنها ضربه زد. من هم تجربه اش کردم و زمان بندی اش عالی بود.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد