کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: برخی می خواهند هواداران یوونتوس را علیه من بشورانند!

سرمربی چلسی از حاشیه سازی رسانه ها عصبانی است.  
صبح امروز رسانه ها با پاسخ کوتاه کونته در قبال یک سوال، حواشی مهمی را درست کرده اند. شب گذشته آنتونیو کونته در جوابِ یکی از خبرنگاران که از او پرسیده بود آیا قهرمانی با چلسی در انگلیس بزرگترین دستاوردش خواهد بود گفت بله، چرا که نه. خبرنگاران از این پاسخ کونته استفاده کرده و نوشتند که سرمربی ایتالیایی فکر می کند قهرمانی با چلسی در انگلیس، ارزش بیشتری نسبت به قهرمانی های قبلش با یوونتوس دارد.

آنتونیو کونته در مصاحبه با اسکای در مورد این اتفاق توضیح داد:

هرگز هیچکس از من نپرسید که موفقیت با چلسی را با قهرمانی در یوونتوس مقایسه کنم. از زمانی که از یووه رفته ام، عده ای از پایین آوردنِ من و شورانیدن هواداران یوونتوس علیه من لذت می برند. من هرگز چنین مقایسه ای نکرده ام و نخواهم کرد. از وقتی که به چلسی پیوستم، از صحبت کردن در مورد یوونتوس خودداری کردم تا هیچ جایی برای حاشیه نباشد اما همچنان برخی راهی پیدا می کنند که حرف در دهن من بگذارند! واقعا از دست این افراد عصبانی هستم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد