کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ملاقات مندس، کوستا و چینی ها در رستوران؛ انتقال به سوپرلیگ چین یا خرید باشگاه ساوتهمپتون؟

به نظر می رسد هدف از این نشست، انتقال دیگو کوستا به سوپر لیگ چین نبوده است.  
 پس از منتشر شدن عکس هایی از ملاقات دیگو کوستا و ژرژ مندس در یک رستوران ایتالیایی، حدس و گمانه زنی ها، آینده مهاجم تیم چلسی را احاطه کرده است. 

عکس هایی که در روزنامه سان منتشر شده است نشان می دهد دیگو کوستا و ژرژ مندس به همراه چند شخص دیگر نشسته اند و در حال صحبت کردن هستند. روزنامه سان مدعی شده است این قرار ملاقات، برای انتقال احتمالی دیگو کوستا به سوپر لیگ چین یا بازگشت به اتلتیکو مادرید ترتیب داده شده است. 

 

جلسه دیگو کوستا و ژرژ مندسجلسه ژرژ مندس و دیگو کوستاجلسه ژرژ مندس و دیگو کوستا

اما منابع گل مدعی شدند که این جلسه در مورد آینده مهاجم اسپانیایی تیم چلسی نبوده، که در مورد آینده باشگاه ساوتهمپتون انگلیس بوده است. گروهی از سرمایه گذاران چینی به دنبال خرید باشگاه ساوتهمپتون از مالک فعلی اش، کاترینا لیبهر هستند. در هر زمانی که مندس وارد پایتخت انگلیس می شود، کوستا و او وقت شان را با یکدیگر می گذرانند. با وجود تصاویر منتشر شده و گمانه زنی های فعلی در مورد آینده کوستا، به نظر می رسد فرآیند خرید باشگاه ساوتهمپتون رقم خورده است. کاترینا لیبهر پیشنهاد 190 میلیون پوندی کنسرسیوم چینی را رد کرده است و انتظار دارد پیشنهادی معادل 270 میلیون پوند دریافت کند تا راضی به فروش باشگاه بشود. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد