کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: پیروزی برابر اورتون همچون پیروزی در یک فینال بود

کیهیل پیروزی برابر تافی ها را گامی بلند به سوی قهرمانی تیمش می داند.  
گری کیهیل مدافع میانی انگلیسی چلسی به دنبال پیروزی 3-0 تیمش در گودیسون پارک برابر اورتون، این پیروزی را همچون برد در یک فینال ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش FFT، در حالی که تا پیش از آغاز بازی های این هفته، چلسی در فاصله 5 هفته به پایان لیگ با اختلافی 4 امتیازی نسبت به اسپرز صدرنشین لیگ بود، سخت ترین بازی آبی پوشان لندنی روی کاغذ دیدار خارج از خانه برابر اورتون به شمار می رفت.

اما سه گل از پدرو، کیهیل و ویلیان اورتون را در خانه اش در هم کوبید تا کاپیتان چلسی سر از پا نشناسد. او پس از بازی گفت:

ما پیروز شدیم، این دستاوردی بزرگ است اما بعدا تاتنهام پاسخش را می دهد. تمامی هفته ها این گونه بوده. از شادی های پس از گل مان می توانستید درک کنید که این بازی همچون یک فینال برای ما بود و یکی از سخت ترین بازی هایی که در پیش داشتیم. پیروزی 3-0 در زمین آن ها فوق العاده است.
او همچنین اضافه کرد: 

نتیجه قاطعانه ای بود ولی ما برای کسب آن باید خیلی تلاش می کردیم. گل پدرو خاص بود؛ گاهی برای زدن گل نخست به تیمی باید سطح بالای خود را نشان دهید و او نیز امروز همین کار را کرد. سر از پا نمی شناسم؛ این نتیجه برای ما بسیار با ارزش است.
وی در مورد این که آیا تیمش در نهایت جام قهرمانی را لمس خواهد کرد یا خیر، افزود: 

گفتیم که انتظار داریم تاتنهام پیروز تمامی بازی هایش شود و قهرمان شدن به خودمان وابسته است زیرا قهرمانی در دستان ماست. این که آن ها هشت-نه بازی پیاپی را پیروز شده اند و باید به همین روند ادامه دهند، برای شان نا امید کننده خواهد بود. ولی باید به آن ها آفرین گفت زیرا تا لحظه آخر ما را زیر فشار می گذارند. آن ها یک بازی بزرگ برابر تاتنهام دارند ولی ما می توانیم با خیالی آسوده کار کنیم؛ حالا نوبت آن هاست.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد