کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی بدون فابرگاس نمی تواند قهرمان CL شود

 

ری ویکلینز، کمک مربی سابق چلسی، معتقد است اگر این باشگاه سسک فابرگاس را در تابستان از دست بدهد، در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.​​​​​​​  آنتونیو کونته در این فصل از زوج انگولو کانته و نمانیا ماتیچ در جلوی خط دفاعی تیمش استفاده کرد و به همین دلیل، فابرگاس تنها  در 10 دیدار لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت.  

 

همین مسئله شایعاتی در مورد جدایی این ملی پوش اسپانیایی از چلسی و پیوستن او به باشگاه هایی مانند میلان، اتلتیکو مادرید، لیورپول و منچستریونایتد مطرح است اما ویلکینز که خود 6 فصل برای آبی ها بازی کرد، معتقد است از دست دادن فابرگاس اشتباه بزرگی خواهد بود.

او به اسکای اسپورتس گفت:" نباید اجازه بدهند که او برود. برای اینکه چلسی بتواند به مراحل بالاتر رقابت های فصل بعد چمپیونزلیگ برسد، نیاز به مهارتی است که فکر می کنم فقط او در این تیم دارد.

 

آنها باید فصل بعد از چمپیونزلیگ بازی کنند و نیاز به تجربه بازیکنی مانند فابرگاس دارند. من دوست دارم او بماند، چه از ابتدا بازی کند و چه به عنوان بازیکن تعویضی به بازی برود. به نظر من، او یک بازیکن ناب است. من حاضرم سَرَم را بدهم تا اوبماند. این را صادقانه بگویم. او بازیکنی است که می تواند خط دفاعی حریفان را باز کند."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد