کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارک هیوز: خیلی ها به تری علاقه مند خواهند بود؛ نمی دانم استوک سیتی چیزی برای ارائه به او دارد یا نه

هیوز در عین تحسین از اسطوره انگلیسی صحبت های شفافی درباره علاقه استوک به وی نداشت.مارک هیوز، سرمربی باشگاه استوک سیتی می گوید آنها برای خرید جان تری در تابستان پیش رو تلاش خواهند کرد.   

به گزارش Sky Sports، اسطوره چلسی چندی پیش اعلام کرد که این آخرین فصل حضور در استمفورد بریج خواهد بود و وی در پایان سال از جمع آبی های لندن جدا خواهد شد. در پی اعلام این خبر نام تعدادی از باشگاه های لیگ برتری به عنوان تیم های علاقه مند به امضای قرارداد با مدافع 36 ساله اعلام شد. سرمربی تیم رده سیزدهمی جدولی استوک در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:


فکر می کنم تیم های متعددی به او علاقه مند باشند. نمی دانم ما چیزی برای ارائه به او که باعث شود به ما فکر کند داریم یا نه؛ هنوز در اینباره گفتگویی با او نداشته ام. پس از بازی برابر چلسی با او درباره آینده اش شوخی کردیم و خندیدیم. اما تصور می کنم هر کس که او را می بیند از آینده اش می پرسد. نمی دانم او برای ما واقعگرایانه خواهد بود یا نه. در صورت خرید وی فقط یک بازیکن نمی گیرید، جان تری به عنوان یک رهبر و یک فرد را هم جذب می کنید. او تجارب بسیاری دارد و کسانی می توانند از آن بهره ببرند.

وی همچنین درباره احتمال دائمی کردن قرارداد برونو مارتینز ایندی، مدافع باشگاه پورتو که به صورت قرضی در استوک سیتی توپ می زند گفت:


در تلاش هستیم اما او بازیکن ما نیست و همه چیز در دستان پورتو است. همه چیز در اختیار آنهاست و او بازیکن آن باشگاه است. در این راه تلاش می کنیم و می دانم که او اینجا خوشحال است اما بستگی دارد که پورتو در مذاکرات چقدر سختگیری کند. در حال حاضر فکر می کنم آنها نمی خواهند ا را بفروشند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد