کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: به رکورد موفقیت آمیز حضور سرمربیان ایتالیایی در لیگ جزیره افتخار می کنم

آنتونیو کونته تنها دو پیروزی دیگر با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به همراه چلسی و تبدیل شدن به چهارمین سرمربی ایتالیایی که طی هفت سال گذشته موفق به فتح این عنوان شده است، فاصله دارد.  
 با توجه به شکست تاتنهام در برابر وست هم یونایتد در روز جمعه، آنتونیو کونته احتمالا تبدیل به چهارمین سرمربی ایتالیایی می شود که طی هفت سال گذشته موفق به فتح لیگ برتر انگلیس شده است. پیش از او کارلو آنچلوتی در چلسی، روبرتو مانچینی در منچسترسیتی و کلودیو رانیری به همراه لسترسیتی موفق به فتح این عنوان شده اند.

به گزارش تلگراف، با توجه به حضور کونته در لیگ برتر، جای تعجبی وجود ندارد که هواداران ایتالیایی نیز از او حمایت کرده و به لیگ جزیره علاقه مند شده اند. پیش از دیدار فردا (دوشنبه) مقابل میدلزبورو در استمفورد بریج، آنتونیو کونته اظهار داشته است:

قاعدتا به این (رکورد عالی سرمربیان ایتالیایی از لحاظ قهرمانی در لیگ جزیره) افتخار می کنم. در فصل گذشته از کلودیو رانیری برای فتح این عنوان حمایت می کردم. در ایتالیا این پیروزی او را جشن گرفتیم. وی لایق به دست آوردن این قهرمانی در دوران سرمربیگری اش بود. هر سرمربی با دیگری فرق دارد. به رکورد فتح لیگ جزیره توسط سرمربیان ایتالیایی نگاهی انداختم و دیدم که بسیاری از آن ها موفق به فتح این عنوان شده اند. این برای ما و مدرسه سرمربیگری مان فوق العاده است. چندان اهمیتی ندارد که اهل کجا باشید. در حال حاضر در لیگ برتر سرمربیان مطرحی از کشورهای مختلف حضور داشته و همچنین سرمربیان انگلیسی بسیار خوبی نیز مشغول به کارند. در ایتالیا مدرسه سرمربیگری خوبی داریم ولی صادقانه بگویم که وقتی به لیگ برتر آمده و با آن روبرو می شوید، باید طرز فکرتان نسبت به خیلی چیزها را عوض کرده و خیلی زود با محیط جدید سازگار شوید.
با توجه به این که آنچلوتی موفق به فتح بوندسلیگا به همراه بایرن مونیخ در فصل جاری شده و همچنین ماسیمو کاررا، سرمربی نه چندان نام آشنا اسپارتاک مسکو، به همراه تیمش در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد، به نظر می رسد که نحوه تربیت سرمربیان ایتالیایی الگوی خوبی برای دنبال کردن باشد. کونته ادامه داد:

هنگامی که یک سرمربی ایتالیایی موفق به فتح عنوانی می شود، باعث خوشحالی است. نه فقط در انگلیس، به عنوان مثال کارلو آنچلوتی موفق به فتح بوندسلیگا به همراه بایرن مونیخ در فصل جاری شده و ماسیمو کاررا، سرمربی دیگری است که من به خوبی او را می شناسم و در حال فتح لیگ روسیه است. او در فصل گذشته به عنوان دستیارم در کنار من مشغول به فعالیت بود. فکر می کنم این فوق العاده است و بسیاری از مردم باید بخاطر این موضوع خوشحال باشند، لیگ برتر انگلیس در مقایسه با سایر لیگ ها مانند آلمان و اسپانیا بسیار سخت تر و متفاوت تر است. در اینجا برای پیروزی در هر بازی باید به سختی مبارزه کنید.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد