کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: فصل سختی را گذراندم؛ به عملکرد خودم و عملکرد تیم، افتخار می کنم

هافبک اسپانیایی آبی ها موفق به ثبت رکورد جدیدی شد. سسک فابرگاس موفق به جابجایی رکورد جالبی شده است و از این موضوع، رضایت دارد. هافبک چلسی موفق شده است در شش فصل لیگ برتر انگلیس، دست کم 10 پاس گل بدهد.  

 

به گزارش FFT، فابرگاس با دادن پاس گل به نمانیا ماتیچ در بازی با میدلزبرو، نه تنها چلسی را بیش از پیش به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کرد بلکه رکورد جدیدی را در دفتر تاریخ لیگ انگلیس نوشت. او اولین بازیکنی است که در شش فصل مختلف، دست کم 10 پاس گل می دهد. 


فصل سختی را گذراندم. در هر دوره و در هر باشگاه، همیشه بازی می کردم و بسیار زیاد به بلوغ رسیدم. مردم می گفتند که من بازیکن مورد نظر آنتونیو کونته نیستم و باید تیم را ترک کنم اما من عاشق چالش ها هستم. البته که در هر بازی، حضور نداشتم اما در 20 نبرد قبلی، به زمین رفته ام. به نظرم کیفیت بازی ام نیز فوق العاده بوده است. باید صبور باشم و برای تیمم بازی کنم و امیدوارم که بتوانیم دوگانه را به دست آوریم. به عملکرد خودم و عملکرد تیم، افتخار می کنم. هر چقدر سریعتر تکلیف قهرمانی را مشخص کنیم، بهتر است. در فوتبال، نباید به رقبا کوچک ترین فرصتی بدهید.

اهداف مان در بازی با میدلزبرو را می دانستیم. بازی سختی بود و فشار (فشار مثبت) زیادی بر تیم مان بود. اما قهرمانی در لیگ، آسان نیست. برد برابر تیمی که برای ماندن در لیگ برتر می جنگد، گام بزرگی رو به جلو بود. بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتیم و می دانستیم که باید چه کار کنیم و در پایان، برد راحتی را به دست آوردیم. طی این فصل، موفق شدیم اعتماد به نفس از دست رفته فصل گذشته مان را دوباره به دست آوریم. میدلزبرو تیم قدرتمندی بود و بازی آسانی نداشتیم. اما همه ما زیبا بازی کردیم و شایستگی برد را داشتیم.

کلید موفقیت در لیگ برتر، ثبات است و 13 برد پشت سر هم، اعتماد به نفس ما را بسیار افزایش داد. اما کارمان هنوز تمام نشده است و باید یک گام دیگر برداریم. تا به اینجا اما، بهترین و باثبات ترین تیم لیگ برتر ما بودیم. بسیار سخت تلاش می کنیم. اما باید واقع بین باشیم، ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداریم و به همین دلیل، قادر هستیم بهتر از رقبا آماده بازی ها شویم. در فصلی عادی، به دلیل مسافرت های متعدد، قادر به انجام چنین کاری نبودیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد