کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - وست برومویچ / بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کنید(پست ثابت)

      

چلسی  - - - - وست برومویچ

زمان - - - - جمعه 22  اردیبهشت 1396

مکان بازی - - - -  ورزشگاه هاوتورنز

پخش مستقیم از شبکه - - - - شبکه ورزش   - شبکه ها  - لینک 

 گزارش کامل بازی قبلی چلسی + بحث گفتگو ، آمار و ترکیب بازی 

بازی بعدی چلسی  ساعت 23:30 برگزار میشود. پیش بازی قرار  گرفت.   


شاگردان کونته می توانند فردا جشن قهرمانی زودهنگام بگیرند.

دو تیم وست برومویچ و چلسی در هفته سی و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت، جدالی که برای شاگردان کونته می تواند، حکم قهرمانی زودهنگام را داشته باشد. 

مکانتاریخزمان
استادیوم هاوتورنزجمعه 22 اردیبهشت

23:30 به وقت تهران

شرایط دو تیم

اوضاع برای شاگردان تونی پولیس در هفته های اخیر چندان خوب پشت سرگذاشته نشده است و آخرین پیروزی آن ها در لیگ برتر به پیروزی 3-1 مقابل آرسنال بازمی گردد و آن ها در شش بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و 4 شکست و دو تساوی را تجربه کرده اند.

در طرف مقابل شاگردان آنتونیو کونته پس از دو شکست مقابل کریستال پالاس و منچستریونایتد در ده بازی اخیر خود، هشت پیروزی کسب کرده اند و با پیروزی در بازی دوشنبه شب مقابل میدلزبورو سقوط کرده، می توانند فردا در صورت کسب پیروزی جشن قهرمانی زودهنگام بگیرند.

البته شاگردان تونی پولیس برای حضور در میانه بالایی جدول انگیزه هایی برای کسب پیروزی در این مسابقه پیش رو دارند.  دیدار رفت دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 شاگردان کونته به پایان رسید. 

ترکیب احتمالی دو تیم

ترکیب چلسی - ترکیب وست برومویچ

تقابل های قبلی دو تیم

برترین بازیکنان دو تیم

غایبین وست برومویچ: مت فیلیپس، رابسون کانو (مصدومیت)

غایبین چلسی: مصدوم و محروم ندارد.

نکات آماری

 - وست برومویچ در هاوترونز از پنج بازی اخیرش مقابل چلسی، سه پیروزی کسب کرده و 1 شکست و 1 تساوی را نیز تجربه کرده است. پیش از این، آن ها در فاصله 2003 تا 2011 هر پنج بازی خانگی را مقابل چلسی با شکست پشت سرگذاشته بودند.

- در لیگ برتر انگلیس، چلسی از هشت بازی اخیرش مقابل وست برومویچ تنها یک بازی را با شکست پشت سرگذاشته است، آن هم شکست 3-0 در مـی 2015 است در حالی که چلسی قهرمانی اش را قطعی کرده بود. 

- هیچ یک از 21 تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل به پایان نرسیده است.

-دیگو کوستا در سه بازی از پنج بازی اخیر چلسی مقابل وست برومویچ موفق به گلزنی شده است.

- پس از 13 پیروزی پیاپی چلسی در فاصله سال های 1993 تا 2011 مقابل وست برومویچ، چلسی تاکنون موفق به پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل وست برومویچ در ده بازی اخیر نشده است.

- چلسی در دو حضور اخیرش در هاوتورنز ده نفره شده است، جان تری و فابرگاس در سال 2014 در این استادیوم در دو بازی مختلف چلسی، اخراج شدند.

-وست برومویچ در نه بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس تنها در دو بازی موفق به گلزنی شده است.

- از ابتدای آوریل، وست برومویچ از شش بازی اش در لیگ برتر انگلیس دوامتیاز کسب کرده است و 4 شکست و 2 تساوی را در این شش مسابقه تجربه کرده است، این بدترین رکورد تاریخ این باشگاه است.

- در صورت پیروزی چلسی در این بازی، آن ها 42 امتیاز را در این فصل از لیگ برتر انگلیس خارج از خانه کسب کرده اند که بهترین رکورد تاریخ آن ها محسوب می شود و همچنین با رکورد 42 امتیاز خارج از خانه منچستریونایتد در فصل 2011-2012 که رکورد تاریخ لیگ برتر انگلیس است، برابری خواهند کرد.

- چلسی در صورت پیروزی مقابل وست برومویچ، پنجمین قهرمانی اش را در لیگ برتر جزیره تجربه خواهد کرد، تنها منچستریونایتد با 13 قهرمانی، بیشتر از چلسی موفق به کسب عناوین قهرمانی شده است.

- در صورت پیروزی چلسی و کسب عنوان قهرمانی، آنتونیو کونته برای چهارمین فصل پیاپی که هدایت یک باشگاه را برعهده دارد، موفق به قهرمانی در لیگ می شود. او پیش از این در فاصله سال های 2011 تا 2014 سه بار با یوونتوس فاتح سری آ شد.

- کونته چهارمین سرمربی ایتالیایی خواهد بود که موفق به فتح لیگ برتر انگلیس می شود. آنچلوتی، مانچینی و کلودیو رانیری پیش از این موفق به فتح لیگ برتر انگلیس شده اند. 

- کونته هم چنین چهارمین مربی خواهد بود که در نخستین فصل حضورش در یک تیم در لیگ برتر انگلیس قهرمان خواهد شد، مورینیو 2004-2005، آنچلوتی 2009-2010 و پیگیرینی 2013-2014 هم در نخستین تجربه هدایت یک تیم لیگ برتری، موفق به قهرمان کردن آن تیم شدند.

 پیش بینی هواسکورد:
وست برومویچ 0-2 چلسی


منبع:طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
hadi جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:56

چلسی 3 وست برومویچ 1
کاستا ، هازارد ، جان تری

Hassan جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:14

چلسی 2-0میبره کاستا و پدرو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد