کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: لیگ برای چلسی تمام نشده است؛ نباید وست برومویچ را دست کم بگیریم

شکست تاتنهام مقابل وست هم باعث شد تا قهرمانی چلسی در لیگ برتر تقریبا قطعی گردد.گری کیهیل، مدافع باشگاه چلسی معتقد است که لیگ برتر برای آن ها تمام نشده و تا آخرین دیدار خواهند جنگید.   

به نقل از سایت رسمی باشگاه چلسی، مدافع تیم ملی انگلستان در این خصوص اظهار داشت:


دو بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه باقی مانده و باید به فکر پیروزی در آن ها باشیم زیرا هیچ چیز هنوز تمام نشده است. اکنون در جایگاه خوبی بوده و روحیه تیم بالا رفته است. پس از شکست تاتنهام مقابل وست هم، انگیزه تیم به طور طبیعی افزایش یافته و در تمرینات همه لبخند می زنند. این خوشحالی بابت کاهش فشار از روی بازیکنان است. البته این نکته را باید در نظر گرفت که آسودگی زیاد شاید باعث شود تیم از مسیر صحیح دور شود.

وی تصریح کرد:


اکنون واقعا نسبت به دو یا سه هفته پیش احساس بهتری دارم. ما می بردیم و تاتنهام نیز پیروز می شد و فشار همچنان وجود داشت. البته فشار هنوز وجود دارد زیر ادر یکی از این سه مسابقه پیش رو نیز باید پیروز شویم و با شیوه ای که بازی می کنیم، دلیلی برای نداشتن اعتماد به نفس نمی بینم. هنوز کارمان را به خوبی انجام می دهیم و می دانم که به همین روال نیز ادامه خواهیم داد. رو به جلو نگاه کرده و می خواهیم بهترین نتایج را تا پایان فصل کسب کنیم.

مدافع ملی پوش تیم ملی انگلستان در خصوص دیدار این تیم مقابل وست برومویچ ادامه داد:


بازی سختی مقابل وست برومویچ داشته و می دانیم که همیشه این گونه است. از این مسئله کاملا آگاه بوده ولی رو به جلو نگاه کرده و به زمین می رویم تا کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. شرایط دیدار مقابل وست برومویچ مانند دو فصل پیش است؛ در آن زمان ما لیگ را برده بودیم و پس از آن به دیدار وست برومویچ رفتیم. در آن دیدار باختیم و فابرگاس نیز از زمین اخراج شد. در آن زمان احساس راحت تری داشتیم ولی در کل بازی مقابل آن ها در هر شرایطی دشوار است. باید با فشار کنار آمده و از آن به نفع خود برای پیروزی در این مسابقه استفاده کنیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد