کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مهمترین شایعات و نقل و انتقالات فوتبال باشگاههای اروپا امروز چهارشنبه (96/02/20)

مهمترین شایعات:محمد صلاح مورد توجه لیورپول است.چلسی مصمم به شکست رقیبان در جذب تیموئه باکایو است.یحیی توره مورد توجه وستهام است.چلسی تصمیم دارد به عبدل بابا رحمان فرصت دوباره بدهد.چراغ سبز اورتون به ساندرو و داوی کلاسن روشن شد.برای مشاهد کامل اخبار به ادامه مطلب مراجعه کنید. 


 روزنامه سان گزارش داد باشگاه چلسی با پیشنهاد 65 میلیون پوندی آلوارو موراتا مهاجم رئال مادرید را هدف نقل و انتقالاتی خود قرار داده است

.

آرسن ونگر موقعیت خود را در آرسنال به خطر انداخته است.سرمربی توپچیان اخیرا اظهار داشته است تا وقتی او در تیم حضور داشته باشد نیازی به مدیر ورزشی نیست.

چلسی منتخب عنوان قهرمانی تصمیم دارد با انتونیو کونته تمدید قرارداد نماید و حتی پول خوبی در بازار نقل و انتقالات در اختیار وی قرار دهد.کونته بازیکنانی همچون الکسیس سانچز،روملو لوکاکو و ویرجیل ون دایک را مورد نظر دارد.

اریک دایر سپتامبر گذشته با قراداد 5 ساله در ازای دریافت 50 هزار پوند در هفته وارد تاتنهام شد اما اکنون منچستر یونایتد با پیشنهاد 40 میلیون پوندی سعی در اغوا نمودن وی دارد.

منچستر یونایتد سعی در تمدید قرارداد داوید دخیا دروازه بان خود گرفته تا دیگر باشگاهها همچون رئال مادرید را از جذب وی منصرف نماید.

رونالد کومان سرمربی اورتون چند هفته قبل ساندرو مهاجم مالاگا و داوی کلاسن هافبک آژاکس را مورد هدف قرار داده بود و اکنون چراغ سبز گفتگوها شروع شده است.

آنتونیو کونته تصمیم دارد با دعوت مجدد از عبدل بابا رحمان به چلسی فرصت دوباره در اختیار وی قرار دهد.

تلگراف گزارش داد الکس اوکسلید چمبرلین بازیکن ارسنال احتمالا به لیورپول نقل مکان نماید.

تلگراف همچنین گزارش داد قرارداد یحیی توره بازیکن منچستر سیتی در تابستان به پایان می رسد و وستهام تصمیم به جذب وی گرفته است.

دیلی میل گزارش داد چلسی صدرنشین مصمم است می تواند در جذب تیموئه باکایو ستاره موناکو بر رقیبانی همچون یوونتوس و دو باشگاه منچستر غلبه نماید.

دیلی میل گزارش داد لیورپول پیشنهاد به محمد صلاح وینگر سابق چلسی که هم اکنون در رم بازی مینماید را مورد برسی قرار می دهد.

منبع:http://dailykhabariran.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد