کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موزس: کونته کمکم کرد تا در پست جدید برای چلسی به خوبی بازی کنم

کونته تصمیم گرفت که موزس را یک پست عقب تر بیاورد.ویکتور موزس، وینگر باشگاه چلسی معتقد است که از فرصتی که آنتونیو کونته به او داده، به خوبی استفاده کرده است.   
به نقل از سایت رسمی باشگاه چلسی، او در این خصوص بیان کرد:

همیشه به توانایی هایم اعتماد داشته ام. همیشه این احساس را داشتم که توانایی بازی در باشگاه بزرگی مانند چلسی را داشته و اکنون این مسئله را اثبات کرده ام. مربی جدید در این فصل مشتاق بوده تا به هر بازیکن یک فرصت دهد. او به من فرصت داد و کاری کردم که از من راضی باشد. در حال حاضر از فوتبالم لذت برده و می خواهم تا پایان فصل به همین روند ادامه دهم.
وی  در خصوص بازی در پست جدیدش که عقب تر نسبت به قبل بازی می کند، افزود:

کونته اصلا با من حرفی در این خصوص نزد و فقط من را در ترکیب در آن پست قرار داد. پس از آن، همیشه من را تشویق می کرد تا به بازی هایم ادامه دهم. در تمرینات نیز برایم در خصوص این پست توضیح می داد. او به طور مداوم با من صحبت می کرد تا من در آن جا پیشرفت کنم و در آخر نیز این گونه شد. این یک پست جدید بود و فرصت شد تا نشان دهم بازیکن خوبی هستم. قبلا در آن جا بازی نکرده بودم ولی از حضور در این پست لذت می برم. اکنون می خواهم تلاشم را ادامه داده تا به تیم کمک کنم.
 بازیکن تیم ملی نیجریه اضافه کرد:

صادقانه بگویم مهم نیست در کدام پست بازی کنم و فقط بازی کردن برایم اهمیت دارد. می خواهم به تیم کمک کنم و این تنها هدفم است. اولین بار مقابل هال سیتی در این پست بازی کردم و واقعا لذت بخش بود. پس از آن وقتی فیلم بازی را دیدم، پی بردم که در پست درستی قرار گرفته ام. بازی در این پست سخت است. باید علاوه بر شرکت در حمله، به دفاع نیز کمک کند و از همین رو، به استقامت و دوندگی بالایی نیاز دارد. کونته در تمرینات کمک بسیاری به من کرد تا کارهای دفاعی را یاد بگیرم. البته هنوز در این کار باید بهتر شوم و مطمئنم با کمک مربی پیشرفت خواهم کرد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد