کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فردیناند: تیم های انگلیسی از استاندارد رئال مادرید و یوونتوس دورند؛ تنها چلسی به این سطح نزدیک است

ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است چلسی تنها تیم انگلیسی است که از ترکیب ثابت یازده نفره خود مطمئن و نزدیک به سطح برترین های اروپاست. 

 

ریو فردیناند در پی صعود دوباره رئال مادرید به صحبت درباره فوتبال انگلیس و دلایل ضعف آنها در درخشش در بازی های اروپایی پرداخت.


به گزارش دیلی میل، شب گذشته رئال مادرید با وجود شکست 2-1 برابر اتلتیکو مادرید برای سومین بار در چهار سال اخیر موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد؛ آنها در فینال برابر یوونتوسی قرار می گیرند که دومین فینال خود در سه سال اخیر را تجربه می کند. تیم های انگلیسی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان نتایج ناامیدکننده ای گرفتند و تنها لسترسیتی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی موفقیتی نسبی را تجربه کرد. فردیناند درباره اختلاف سطح تیم های انگلیسی با تیمی مثل رئال مادرید گفت:


آنها بسیار از استاندارد بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید دور هستند. پول زیادی به فوتبال انگلیس تزریق شده است اما به نظر تیم های انگلیسی دورانی انتقالی را پشت سر می گذارند؛ سرمریبان جدید، تیم های جدید. چلسی نزدیکترین تیم به این سطح است. آنها یک ترکیب یازده نفره جا افتاده دارند که ترکیبی واقعی است. فکر می کنم ژوزه مورینیو هنوز به دنبال ترکیب یازده نفره خود است و تابستان پیش رو برای آنها بسیار مهم خواهد بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد