کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ریکاردو کاروالیو: کار کونته قابل ستایش است اما نباید فراموش کرد که مورینیو با همین بازیکنان چلسی را قهرمان کرده بود

به عقیده کاروالیو، آقای خاص پایه گذار بخشی از قهرمانی چلسی در فصل جاری بوده است.ریکاردو کاروالیو مدافع پرتغالی پیشین چلسی که این روز ها در سوپرلیگ چین و در تیم شانگهای SIPG توپ می زند معتقد است که قهرمانی چلسی در فصل جاری لیگ برتر را نباید تمام وکمال به پای سرمربی این تیم نوشت.  

به گزارش تارنمای گل، چلسی در حالی می تواند با پیروزی برابر وست برومویچ قهرمانی خود در فصل 17-2016 را قطعی کند که سال گذشته در لیگ دهم شده بود و تا پیش از روی کار آمدن آنتونیو کونته حال و روز خوشی نداشت. با این وجود کاروالیو تاکید دارد که شاکله اصلی چلسی فعلی را همان بازیکنانی تشکیل می دهند که در سال 2015 همراه با ژوزه مورینیو بر بام فوتبال انگلستان ایستادند.

حقیقت این است که چلسی بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. آن ها زیر نظر مورینیو هم قهرمان شدند. سال پس از قهرمانی به خوبی پیش نرفت ولی بازیکنان کماکان آنجا بودند, آن هایی که عضوی از تیم قهرمان بودند، هنوز در تیم حضور داشتند. این درست است که کونته نیز سزاوار ستایش شدن است زیرا راهبرد تیم را کمی تغییر داد اما (نباید فراموش کرد) بیشتر بازیکنانی که همراه با مورینیو قهرمان شدند، هنوز در تیم حضور دارند. پس چلسی کیفیت و استعداد لازم را داشت. از طرفی خوشبختانه چلسی در فصل جاری در حال ارائه نمایش های خوبی است و باز هم قهرمان خواهد شد یا دست کم در مسیرش است.
هنگامی که از کاروالیو در خصوص کیفیت تیمی که تحویل کونته داده شد پرسیده شد، وی وجود توانایی های بالا در جمع آبی پوشان لندن را تایید کرد. 

بله، آن ها بازیکنان خاصی هستند. شما این را زیر نظر مورینیو دیدید. نمی دانم سال بعد چه رخ داد؛ اتفاق هایی در خفا رخ داده است. ولی حقیقت این است که ما پیش از این کیفیت آن ها، تفاوت شان و در نهایت خاص بودن شان را دیدیم. آن ها افرادی سرنوشت ساز و بازیکنانی مهم هستند. و البته مراقبت از آن ها نیز مهم است زیرا آن ها بازیکنانی هستند که می توانند تفاوت را رقم بزنند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد