کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: هواداران چلسی امیدوارند کونته برای مدتی طولانی در تیم بماند؛ او مرد اول تیم در این فصل بود

لمپارد معتقد است کونته باید در تابستان حمایت شود و چلسی باید چند بازیکن برای رقابت در اروپا به ترکیب خود اضافه کند. 

 

آنتونیو کونته در اولین سال حضور خود در انگلستان موفق شد چلسی را به قهرمانی رقابت های لیگ برتر برساند. اسطوره این باشگاه فرانک لمپارد امیدوار است سرمربی ایتالیایی برای زمانی  طولانی در لندن بماند.


به گزارش Sky Sports، ستاره سال های نه چندان دور آبی های لندن پس از پیروزی شب گذشته چلسی برابر وست برومویچ و مسجل شدن قهرمانی این تیم درباره کونته و احتمال حضور طولانی مدتش در استمفورد بریج گفت:


فکر می کنم اگر یک هوادار چلسی باشید این چیزی است که می خواهید. عملکرد و نتایج او در این فصل در سطحی متفاوت بوده اند. انگولو کانته بهترین بازیکن فصل بوده است و ادن هازارد هم با فاصله نزدیک دوم است. اما مرد فصل چلسی کونته بود. او رئیس است و تیم را از رده دهم فصل گذشته به قهرمانی رسانده است و در پایان قهرمانی آسانی هم بود. فکر می کنم در تابستان از او حمایت شود و به آن نیاز هم دارد. چلسی ترکیب خوبی دارد اما می تواند کمی تازه شود. با حفظ بهترین ها و اضافه کردن یکی دو بازیکن برجسته دیگر برای لیگ قهرمانان اروپا.

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس می گوید فصل بعد یک آزمون جدی برای چلسی خواهد بود:


در فصل دوم سیستم بازی تیم چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. بازیکنان دومین فصل خود را پشت سر خواهند گذاشت و سال گذشته دیدیم که نتوانستند در فصل دوم سطح خود را حفظ کنند. همه دیگر تیم ها جز تاتنهام ناامیدکننده بوده اند و فصل آینده قوی تر باز خواهند گشت.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد